Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify Premium-account overzetten

Beste KPN,

Bij mijn huidige telefoonabonnement heb ik een Spotify Premium-account. Mijn vriend en ik wonen sinds kort samen en hebben ook televisie en internet via jullie lopen. Hierbij kregen wij ook een Spotify Premium-account. Dom als ik ben, heb ik deze gekoppeld aan mijn eigen Premium-account, terwijl ik er dus al eentje heb lopen via mijn mobiele telefoonabonnement. Niet zo handig, aangezien mijn vriend ook graag gebruikmaakt van een Spotify Premium-account! ;-)

Is het mogelijk om het Premium-abonnement dat gekoppeld is aan mijn mobiele telefoonabonnement te behouden op het huidige account en het Premium-abonnement dat gekopppeld is aan ons televisie- en internetabonnement over te zetten naar een ander account? Ik heb op het forum al rond gezocht, maar ik vond geen andere topic met hetzelfde probleem als ik.

Alvast bedankt! :-)

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Justin_ 24 maart 2017, 08:31

Justin_ schreef:

Hoi Renske, goed dat je het forum gevonden hebt! Wat leuk dat je bent gaan samenwonen 🙂

Het verkeerd koppelen van een Spotify account kan gebeuren natuurlijk! Niets om je voor te schamen. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan zorg ik dat je een nieuwe activeringscode ontvangt.

Via privébericht laat Renske weten dat de nieuwe activeringscode ontvangen en gebruikt is.

Zowel zij als haar vriend hebben nu een eigen Spotify Premium abonnement 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Hoi Renske, goed dat je het forum gevonden hebt! Wat leuk dat je bent gaan samenwonen 🙂

Het verkeerd koppelen van een Spotify account kan gebeuren natuurlijk! Niets om je voor te schamen. Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan zorg ik dat je een nieuwe activeringscode ontvangt.
Reputatie 6
Badge +14
Justin_ schreef:

Via privébericht laat Renske weten dat de nieuwe activeringscode ontvangen en gebruikt is.

Zowel zij als haar vriend hebben nu een eigen Spotify Premium abonnement 🙂

Reageer