Beantwoord

Spotify premium account versprongen naar Free

• 21 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een Spotify Premium account en hij is van het ene op het andere moment versprongen naar een FREE account. Dit vind ik erg vervelend. Ik hoop dan ook dat dit snel kan worden opgelost en dat iemand mij hierbij kan helpen. Hoe kan dit verholpen worden?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 22 oktober 2017, 15:53

Hi @Kesselssijben, bedankt voor je privébericht! Ik heb zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode voor je aangevraagd 🙂 Je kunt 'm binnen 24 uur per e-mail verwachten. Als je op dit moment nog vragen hebt weet je me te vinden!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @Kesselssijben, welkom op het forum! Inderdaad vervelend dat je Spotify account opeens versprongen is naar Free! Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik wat er precies aan de hand is, en help je je account zo snel mogelijk weer Premium te krijgen 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, zou u mij ook een privebericht kunnen sturen?
Reputatie 7
Badge +21
Dag @E vd Pol, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart. Je hebt zojuist een privébericht van me ontvangen. Reageer erop, dan help ik jou ook verder 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Kesselssijben, bedankt voor je privébericht! Ik heb zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode voor je aangevraagd 🙂 Je kunt 'm binnen 24 uur per e-mail verwachten. Als je op dit moment nog vragen hebt weet je me te vinden!

Reageer