Beantwoord

Spotify Premium account werkt niet meer

• 21 september 2017
  • 3 reacties
  • 348 keer bekeken

Goedendag, sinds enkele weken is de Spotify app van onze televisie verdwenen omdat Samsung die niet meet ondersteunt bij een dure 8000 serie??!!?? Dus moeten wij een nieuwe televisie kopen om Spotify te kunnen gebruiken?

Daarnaast is het tweede Spotify account dat bij mijn telefoon hoort ineens terug gezet naar een gratis account met het verzoek voor Premium te kiezen? Of ligt dat ook aan de Samsung S6 en willen ze dar ik een S8 ga kopen? Omdat de S6 nog prima is heb ik bij verlenging namelijk gekozen voor Simonly! Héél vreemd dit..
icon

Beste antwoord door Paul_ 21 september 2017, 13:05

Hoi Annette, welkom! Ik werk niet voor Samsung maar het lijkt me een beetje zonde om een nieuwe tv te kopen speciaal voor Spotify. Dan zou je wellicht beter een Chromecast kunnen overwegen. Spotify noemt ook nog wat alternatieven.

Wat betreft het feit dat je ineens een gratis account hebt, is onze schuld. Daarvoor heb ik gelijk opdracht gegeven om je een nieuwe code te sturen. Die ontvang je binnen 24 uur per SMS. Laat je weten zodra je 'm binnen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Annette, welkom! Ik werk niet voor Samsung maar het lijkt me een beetje zonde om een nieuwe tv te kopen speciaal voor Spotify. Dan zou je wellicht beter een Chromecast kunnen overwegen. Spotify noemt ook nog wat alternatieven.

Wat betreft het feit dat je ineens een gratis account hebt, is onze schuld. Daarvoor heb ik gelijk opdracht gegeven om je een nieuwe code te sturen. Die ontvang je binnen 24 uur per SMS. Laat je weten zodra je 'm binnen hebt?
Snel geregeld, op de telefoon is alles weer in orde, bedankt daarvoor. Voor wat betreft de TV zullen we de opties nog bekijken maar blíjft vervelend.
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. 🙂 Als je nog vragen hebt over alternatieven of advies nodig hebt dan hoor ik het graag!

Reageer