Beantwoord

Spotify premium account werkt niet meer

  • 26 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste KPN,

Sinds dinsdag werkt mijn Spotify premium account niet meer. Spotify geeft aan dat mijn abonnement ('bij een van de partners') is afgelopen maar in mijn KPN staat de Spotify Premium 1500MB nog steeds aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet,
carina
icon

Beste antwoord door Koen_1 28 oktober 2017, 18:30

Hey Carina, welkom op het forum! Vervelende situatie! Graag pak ik je gegevens erbij, en help je dit probleem te verhelpen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hey Carina, welkom op het forum! Vervelende situatie! Graag pak ik je gegevens erbij, en help je dit probleem te verhelpen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen Carina. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer