Beantwoord

Spotify premium account wissel

• 15 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 1383 keer bekeken

Beste mensen

Ik heb het alles in glasvezel KPN pakket waarbij gratis Spotify zit. Nou heb ik toenertijd het account van mijn zoon gekoppeld voor het gratis spotify account, maar mijn zoon is sinds kort uit huis en ik kan nergens het account wisselen naar mijn eigen spotify account. Kan iemand mij hierbij helpen? Is dit uberhaupt mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Wijnand Jongen

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 23 augustus 2016, 09:28

Bedankt voor je privébericht! Je krijgt een nieuwe code voor Spotify Premium van me. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen per e-mail. Laat je het me weten als ik verder nog iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
KPN kan het account los koppelen en je een nieuwe activatiecode sturen 🙂 Een KPN Moderator kan je hiermee helpen 🙂
Dankjewel voor de informatie.
Hoe kan ik deze moderator contacten?
Reputatie 7
Badge +15
Hou dit topic in de gaten 🙂 Ze nemen vanzelf contact op. Meestal gebeurd dit binnen een werkdag.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Wijnand, het is volledig juist wat Sjors zegt. Reageer je op mijn privébericht? Dan stuur ik je een nieuwe code toe.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht, zie ik. Doe je dit alsnog als je een nieuwe code wilt? Dan help ik je natuurlijk verder.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je privébericht! Je krijgt een nieuwe code voor Spotify Premium van me. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen per e-mail. Laat je het me weten als ik verder nog iets voor je kan doen?

Reageer