Beantwoord

Spotify Premium activatie code

• 15 november 2017
  • 8 reacties
  • 3267 keer bekeken

Goedenmorgen,

Ik wil graag Spotify Premium weer activeren, maar kan de code niet opvragen met mijn e-mailadres of telefoonnummer op https://campagne.kpn.com/spotify/send-code.

Er komt dan de volgende melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Kunnen jullie iets voor mij betekenen hierin?
icon

Beste antwoord door Erik_ 20 november 2017, 14:55

Zeker! Bij dezen heb ik het oude account losgekoppeld. Je krijgt, op je mobiele nummer, binnen 24 uur de nieuwe activatiecode. Daarmee kun je hier Premium activeren op een ander account.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Baas, welkom op het forum! Ik zie hier dat je al een Spotify account gekoppeld hebt staan sinds 2016. Het is dan ook niet mogelijk (of nodig) om een activatiecode aan te vragen. Je kunt met de gegevens van dat account inloggen. Als je niet meer weet welke gebruikersnaam het is, of je wilt een ander account koppelen, geef het aan. Dan kan ik je verder helpen 🙂
Als je niet meer weet welke gebruikersnaam het is, of je wilt een ander account koppelen, geef het aan. Dan kan ik je verder helpen :)

Ik wil graag een ander account koppelen. Zou je me daarmee verder kunnen helpen?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker! Bij dezen heb ik het oude account losgekoppeld. Je krijgt, op je mobiele nummer, binnen 24 uur de nieuwe activatiecode. Daarmee kun je hier Premium activeren op een ander account.
Goedemorgen Erik_,

Kun je mijn oude account ook loskoppelen en mij van een nieuwe activatiecode voorzien?

Bedankt alvast.

Groet, Tarek
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Tarek! Geen Erik, maar ik kan je daar ook mee helpen. Stuur je gegevens in reactie op mijn priv├ębericht, dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode ontvangt.
Hallo,

Ik wil graag mijn spotify account activeren alleen ik krijg ik deze foutmelding:
"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Kan je me verder helpen?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi, RiesH92. Welkom op het forum!
Ik vermoed dat ik de oorzaak weet van die melding. Als ik je gegevens er bij zoek kan ik zien dat er op 02-02-2018 een account is geregistreerd met jouw activatiecode. Zo te zien is die gekoppeld aan een facebook account maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Mocht je een nieuwe code willen dan zal dat andere account losgekoppeld worden. Laat maar weten wat ik voor je kan doen. 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb niks meer gehoord, RiesH. Weet je zo voldoende. Als ik nog iets voor je moet doen, graag! Laat maar weten!

Reageer