Beantwoord

spotify premium activatiecode

  • 26 February 2021
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

ik heb spotify premium bij mijn abonnement gekozen en ik heb al een halve maand mijn abonnement, maar ik heb nogsteeds geen spotify premium gekregen, is er iets fout gegaan? want ik heb nogsteeds geen code binnen

 

M.V.G

Brandon de Kroon

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 February 2021, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Brandon de Kroon . Welkom op het forum.

Ik zie op het adres dat in jouw profiel staat een actief spotify abonnement (sinds 2017). Dit abonnement zit bij de vaste diensten in.

Heb jij spotify via je mobiel aangevraagd? Zo ja, kun je het betreffende mobiele nummer in je profiel zetten en mij hier dan een seintje geven?

ja er staat een actief spotify account, maar dat is van een thuis abonnement die mijn moeder heeft aangesloten, ik betaal apart voor dit account. ik heb mijn nummer bij persoonlijke opmerkingen gezet aangezien ik nergens plek zie om mijn nummer neer te zetten

Op dat abonnement staat geen spotify, vrees ik. Het is een "Hussel unlimited data en onbeperkt bellen/sms” zonder extra diensten.

Heb jij ergens een bevestiging dat spotify  aangevraagd zou zijn? 

Weet je zeker dat je spotify niet los van KPN hebt aangevraagd?

 nouja ik had spotify premium aangevinkt en als het goed is is er ook voor betaald, ik zou korting krijgen voor mijn unlimited data vanwege het thuis abonnement wat we al hebben en dan met spotify erbij. en nee ik heb nergens een bevestiging van gehad

 

Je hebt 22-2 een factuur gehad. Helaas geen spotify. Blijkbaar is het niet aangevinkt.

Je kunt dit zelf alsnog doen via MijnKPN

nouja dat vind ik apart, maar maakt niet uit. ik heb het via de app aangevinkt nu dus ik verwacht die activatie binnenkort, bedankt voor de reacties! :)

Super! Mocht de code woensdag nog niet zijn binnengekomen, laat het mij even weten.