Beantwoord

Spotify premium activeren

  • 21 november 2014
  • 1 reactie
  • 5314 keer bekeken

L.S.,

Ik krijg mijn Spotify Premium account helaas niet geactiveerd bij KPN.

Volgens mij komt dit omdat mijn account nog gekoppeld is aan mijn vorige provider (xs4all).

Ik ben begin dit jaar namelijk overgestapt naar KPN.

Ondertussen ben ik natuurlijk ook mijn activatiecode kwijt geraakt.

Kan iemand mij vertellen welke acties ik dien uit te zetten om mijn Spotify premium account geactiveerd te krijgen?

Mvgr,

Marco van den Boom

icon

Beste antwoord door Stadtionalist 21 november 2014, 20:36

Als je Spotify Premium wilt aanvragen dien je hier ofwel een Spotify Free account voor te hebben ofwel een nieuw account aan te maken. Als je nu nog een Spotify Premium account hebt, dan is het noodzaak om deze eerst om te laten zetten naar een Spotify Free account.

Je kunt evt. de status van je account inzien door in te loggen op de website van Spotify:

https://www.spotify.com/nl/account/overview/ onder het kopje 'Abonnementstatus'.

Je kunt daar ook vervolgens je 'betaalmethodes' enzo beheren. In mijn geval staat er dat mijn account is gekoppeld aan 'onze partner KPN' en dat ik KPN dien te benaderen. Waarschijnlijk staat er bij jou iets vergelijkbaars mbt XS4ALL.

Mocht dat er staan, neem dan contact op met XS4ALL. Mocht dat er niet staan maar heb je wel een Spotify Premium account, dan betaal je deze waarschijnlijk zelf. Dit kun je dan direct beeindigen via de website van Spotify.

Als je eenmaal een Spotify Free account hebt of een nieuw account wilt aanmaken, kun je met de activeringscode naar de website van KPN gaan om een account aan te maken. Echter heb je dan wel deze activeringscode nodig.

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen controleren of de bundel Spotify Premium bij jou aan staat en of de activeringscode nog niet is gebruikt. Als deze aan staat en hij nog niet geactiveerd is, zullen ze je nieuwe codes toesturen, welke je binnen 2 weken binnen hebt.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

LET OP! Dit is hoe het werkt met Spotify Premium in combinatie met een Thuispakket van KPN. Als je Spotify krijgt bij je mobiele abonnement, dan weet ik het niet zeker. In dat geval even bellen met je mobieltje naar 1200 voor de klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Als je Spotify Premium wilt aanvragen dien je hier ofwel een Spotify Free account voor te hebben ofwel een nieuw account aan te maken. Als je nu nog een Spotify Premium account hebt, dan is het noodzaak om deze eerst om te laten zetten naar een Spotify Free account.

Je kunt evt. de status van je account inzien door in te loggen op de website van Spotify:

https://www.spotify.com/nl/account/overview/ onder het kopje 'Abonnementstatus'.

Je kunt daar ook vervolgens je 'betaalmethodes' enzo beheren. In mijn geval staat er dat mijn account is gekoppeld aan 'onze partner KPN' en dat ik KPN dien te benaderen. Waarschijnlijk staat er bij jou iets vergelijkbaars mbt XS4ALL.

Mocht dat er staan, neem dan contact op met XS4ALL. Mocht dat er niet staan maar heb je wel een Spotify Premium account, dan betaal je deze waarschijnlijk zelf. Dit kun je dan direct beeindigen via de website van Spotify.

Als je eenmaal een Spotify Free account hebt of een nieuw account wilt aanmaken, kun je met de activeringscode naar de website van KPN gaan om een account aan te maken. Echter heb je dan wel deze activeringscode nodig.

Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen controleren of de bundel Spotify Premium bij jou aan staat en of de activeringscode nog niet is gebruikt. Als deze aan staat en hij nog niet geactiveerd is, zullen ze je nieuwe codes toesturen, welke je binnen 2 weken binnen hebt.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

LET OP! Dit is hoe het werkt met Spotify Premium in combinatie met een Thuispakket van KPN. Als je Spotify krijgt bij je mobiele abonnement, dan weet ik het niet zeker. In dat geval even bellen met je mobieltje naar 1200 voor de klantenservice.

Reageer