Beantwoord

Spotify premium automatisch via KPN verlengen?

• 30 juli 2018
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

goedenavond,

momenteel heb ik spotify-primium voor €0,99. als die periode van 3 maanden voorbij is (17-8-2018) dan wordt het abonnement automatisch verlengd. als ik nu via MijnKPN spotify primium aanzet, gaat de verlenging dan via de kpn-factuur -en prijs? of moet ik eerst naar een free-account teruggaan?
icon

Beste antwoord door Erik_ 31 juli 2018, 15:17

Welkom op het forum, Westlander! Een abonnement dat nu via Spotify zelf loopt, kan niet automatisch een abonnement via KPN worden. Je zult dan ook eerst het huidige abonnement moeten beëindigen (per 17 augustus) zodat het weer een Free account wordt. Vervolgens kun je in de MijnKPN Spotify aanzetten. Je krijgt dan binnen 24 uur een code per mail of sms. Met die code kun je dan het Free account weer opnieuw Premium maken op deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Westlander! Een abonnement dat nu via Spotify zelf loopt, kan niet automatisch een abonnement via KPN worden. Je zult dan ook eerst het huidige abonnement moeten beëindigen (per 17 augustus) zodat het weer een Free account wordt. Vervolgens kun je in de MijnKPN Spotify aanzetten. Je krijgt dan binnen 24 uur een code per mail of sms. Met die code kun je dan het Free account weer opnieuw Premium maken op deze pagina.

Reageer