Beantwoord

Spotify premium bij alles in 1 pakket stopgezet

• 28 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 330 keer bekeken

Iemand enig idee waarom mijn spotify premium abonnement welke ik al jaren bij mijn alles in 1 pakket heb, ineens is stopgezet.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Koen_1 30 oktober 2017, 16:52

Hoi @Mwesterink, welkom op het forum! Volgens mijn systeem is het aan je abonnement gekoppelde Spotify account nog steeds Premium! Mogelijk kijk ik naar de verkeerde abonnementsgegevens: zou je daarom een reactie op m'n privébericht willen sturen? Dan controleer ik een en ander, en help ik je verder 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Het hangt er van af welk Alles in 1 pakket je hebt. Bij Alles in 1 Standaard of Premium hoort Spotify Premium erbij, maar wordt het de laatste tijd soms per abuis uitgezet. Een KPN moderator kan dat hier voor je nakijken en rechtzetten.
Bij sommige Alles in 1 Instap abonnementen heeft Spotify Premium jarenlang ten onrechte aan gestaan. Dat wordt nu door KPN opgeschoond.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mwesterink, welkom op het forum! Volgens mijn systeem is het aan je abonnement gekoppelde Spotify account nog steeds Premium! Mogelijk kijk ik naar de verkeerde abonnementsgegevens: zou je daarom een reactie op m'n privébericht willen sturen? Dan controleer ik een en ander, en help ik je verder 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen @Mwesterink. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?
Iemand enig idee waarom mijn Spotify premium abonnement welke ik al jaren bij mijn alles in 1 pakket heb, ineens is stopgezet.? Maak er al 3 jaar gebruik van en zou er nu geen recht meer op hebben. Heb van KPN - Internet - TV - Vaste telefoon en 2 x mobiel abonnement..
Hoe compleet wil je het hebben???

Groet Anja
Wij zijn ooit begonnen met glasvezel brons. Later is dit door KPN omgezet naar alles-in-1-glasvezel Instap.
Ruim een jaar geleden hebben wij van KPN een actiebrief ontvangen dat wij de code van Spotify kunnen activeren en vervolgens gratis er gebruik van kunnen maken. Nu is spotify zonder enige mededeling stop gezet. Dat begrijp ik niet.
Ik verzoek KPN dit gegeven weer recht te zetten.

Dank.

Reageer