Beantwoord

Spotify premium bij nieuw toestel

  • 3 July 2019
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

heey heb Spotify Premium bij mij nieuwe tel besteld maar heb nog geen activerings code gehad. hoe kan dit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2019, 14:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @joeyhendriks, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een nieuw toestel + abonnement hebt bestelt, zit hier een bepaalde ingangsdatum aan vast. Gaat het om een verlenging, dan gaat het nieuwe abonnement pas in op het moment dat je huidige abonnement afgelopen is (maar kan je het toestel al wel gebruiken, een voordeel van verlengen). Indien je abonnement al afgelopen was en je verlengd hebt, dan gaat het vrijwel altijd direct in. Dat zou dan ook voor Spotify gelden.

Zou je kunnen aangeven of je vroegtijdig verlengd hebt of niet? En wil je daarnaast jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dan kan ik het een en ander voor je nakijken! 😉
Reputatie 7
Badge +21
@joeyhendriks, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels opgelost is? Indien het nog niet opgelost is dan weet je me te vinden 🙂

Reageer