Goedemiddag @joeyhendriks, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je een nieuw toestel + abonnement hebt bestelt, zit hier een bepaalde ingangsdatum aan vast. Gaat het om een verlenging, dan gaat het nieuwe abonnement pas in op het moment dat je huidige abonnement afgelopen is (maar kan je het toestel al wel gebruiken, een voordeel van verlengen). Indien je abonnement al afgelopen was en je verlengd hebt, dan gaat het vrijwel altijd direct in. Dat zou dan ook voor Spotify gelden.
Zou je kunnen aangeven of je vroegtijdig verlengd hebt of niet? En wil je daarnaast jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dan kan ik het een en ander voor je nakijken! 😉
@joeyhendriks, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels opgelost is? Indien het nog niet opgelost is dan weet je me te vinden 🙂
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.