Beantwoord

Spotify Premium code kwijt

Hallo,

Een tijd geleden hebben we een brief gehad met een Spotify Premium code. Helaas ben ik de brief kwijtgeraakt. Ik heb via de activeringscode pagina (https://campagne.kpn.com/spotify/activeer) geprobeerd de code te achterhalen, maar krijg daarbij de volgende melding.

"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Ik heb beide het e-mailadres en telefoonnummer geprobeerd, en voor de zekerheid ook de gegevens van iemand anders uit de familie geprobeerd, maar ik krijg helaas dezelfde melding.

Is hier iemand die ons hiermee kan helpen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Ramon Stefano
icon

Beste antwoord door Nadia 30 mei 2018, 17:33

Done! Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het door jouw aangegeven e-mail adres 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @m0nsky, Je hebt dus Spotify Premium in je abonnement zitten (Alles-in-1 pakket)? Als dat zo is, kun je kijken of je via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer een activatiecode kunt opvragen (e-mailadres invullen, als Spotify bij je mobiele abonnement zit moet je je telefoonnummer invullen).
Mocht het niet lukken, meld het hier dan zal een KPN moderator je binnen een paar dagen helpen.
Ja, alles-in-1 inderdaad. Spotify Premium zat bij ons abonnement, en ons abonnement hebben we niet gewijzigd. De code kregen we per post opgestuurd, maar de brief is kwijtgeraakt, en kan ik niet achterhalen via die pagina.
Reputatie 7
Badge +12
Hey m0nsky, ik zie dat we jou in 2015 een code hebben verzonden. Deze hebben we je per mail gestuurd. Ik zie dat je deze inderdaad nog niet hebt geactiveerd! Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daarin je mailadres en persoonlijke gegevens willen verifiëren? Dan stuur ik je snel een nieuwe code 🙂
Reputatie 7
Badge +17
@m0nsky, is het goed gekomen om @Nadia een privébericht te sturen? Laat je het weten of Spotify geactiveerd is? Ik begrijp dat mijn link niet werkt? 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Done! Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het door jouw aangegeven e-mail adres 😃
Reputatie 7
Badge +17
Done! Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het door jouw aangegeven e-mail adres :DWeer een klant tevreden, gaat lekker zo! 😉
Reputatie 7
Badge +12
Hay M0sky, ik heb bericht van je gehad dat je de activatiecode hebt ontvangen. Yeah! 😃 heel veel luisterplezier deze zomer.

Reageer