Spotify premium code niet ontvangen

  • 29 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 5758 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Eind mei zijn wij overgestapt op alles-in-één standaard inclusief spotify premium. Nadat de spotify premium code na 10 dagen niet was geleverd, gingen we bellen. Weer werd ons beloofd dat de code per post zou worden opgestuurd en binnen 10 dagen bij ons zou zijn.
Het is nu inmiddels eind augustus en na drie keer bellen hebben wij nog steeds onze spotify premium code nog niet ontvangen.

Zoals u begrijpt is dit teleurstellend en probeer ik nu per dit forum in contact te komen met iemand die een keer echt wat kan doen om ervoor te zorgen dat wij meer dan 3 maanden te laat eindelijk onze spotify premium code kunnen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Adriaan den Hartog


1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Adriaan,

Ik wil dit graag voor je rechtzetten, erg jammer om te lezen dat je hier nog steeds geen gebruik van hebt kunnen maken. Zou je je postcode, huisnummer en naam contractant in een privébericht kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer