Beantwoord

Spotify premium direct loskoppelen na omzetting naar Family

  • 24 December 2019
  • 7 reacties
  • 333 keer bekeken

Beste KPN,

 

Vandaag heb ik mijn Spotify premium omgezet naar Family.

Het activeren van Family lukt echter nog niet omdat mijn Spotify account nog is gekoppeld aan het KPN Premium account.

Als ik nu bij mijn abonnement kijk zie ik dat dit pas na het einde van deze kalendermaand wordt stop gezet.

Kunnen jullie het niet direct stopzetten zodat ik een gratis Spotify account krijg en deze kan omzetten naar Spotify Family. Ik heb de activatie code voor Spotify Family al ontvangen.

 

ik hoor graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Richard

icon

Beste antwoord door van der Voorden 27 December 2019, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Richard, welkom hier. 

Dit kan, je account wordt dan gereset en op 'free’ gezet. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je an de slag. :) 
 

Beste Alex,

 

Bedankt voor uw snelle reactie. 
ik heb mijn profiel aangevuld met alle relevante gegevens. 
als er nog iets nodig is hoor ik het graag.

Ik hoor het graag als mijn account is omgezet naar een “free” account. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie meerdere Spotify accounts op je adres. Zou je ook willen aangeven via een privébericht welk account je los wilt koppelen om te gebruiken met Family? Of juist allemaal? 

Hallo Alex,

ik weet niet hoe ik een privé berichtje moet sturen dus doe het nog maar even via deze weg. 
We hebben op dit moment maar 1 account in gebruik. Dat is het account dat op 2 eindigt. 
De ander is denk ik een oud account wat niet meer in gebruik is. 
ze mogen voor de zekerheid beide omgezet worden naar een free account. 
alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dit heb ik gedaan. Je kunt hierna je Family code gebruiken die je al hebt ontvangen zodra je account naar free is omgezet. Laat je even weten of het lukt?

Bedankt Alex,

Het is gelukt. Spotify family is nu geactiveerd.

Bedankt voor de medewerking.

 

mvg

Richard

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen Richard. Graag gedaan uiteraard.