Beantwoord

Spotify Premium Duo

  • 1 July 2020
  • 12 reacties
  • 6635 keer bekeken

Reputatie 2

Vandaag heeft Spotify de dienst Spotify Premium Duo gelanceerd. Dit is vergelijkbaar met het Family abonnement maar dan gelimiteerd tot twee accounts met een lagere prijs.

 

https://tweakers.net/nieuws/169184/spotify-brengt-premium-duo-uit-in-nederland-en-belgie-voor-13-euro-per-maand.html

Gaat KPN deze optie ook aanbieden en zo ja per wanneer zouden we dit kunnen verwachten?

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 July 2020, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Ik zit met dezelfde vraag, ik ben tevens KPN compleet en ik heb dus 1 Premium account gratis, is dit up te graden naar Premium Duo?

Reputatie 7
Badge +16

Nee dat gaat sowieso niet gebeuren @SmileyRon. Met oude pakketten waar Spotify '’gratis'’ bij zit is het ook niet mogelijk om family af te nemen.  Trouwens, Spotify is geen onderdeel van compleet maar van Alles in 1 Standaard en Premium. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @SmileyRon en @glasvezel86 We hebben een aantal oudere abonnementen gehad, waarbij een Spotify Premium-account onderdeel van het pakket was. Bij onze huidige Hussel-abonnementen is dat niet het geval. Je kunt Spotify of Spotify Family trouwens wel nog via ons laten lopen. Je kunt ze dan als extra optie aan je abonnement toevoegen. Of we Spotify Premium Duo ook gaan aanbieden weet ik echt niet: op dit moment is daar helemaal niets over bekend. 

Ik heb nog steeds een gratis Spotify Premium account. Zou graag willen upgraden voor meerdere personen maar wil dan natuurlijk niet de volle mep betalen.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @SmileyRon,

Dan houd het op, het is met dat pakket niet mogelijk om meerdere personen toe te voegen. De enige optie is overstappen naar hussel en family nemen voor €14,99 per maand of het duo abonnement via Spotify zelf voor €12,99. Het krijgen van korting is dus niet mogelijk.
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SmileyRon@Bart_ is momenteel met vakantie, dus ik neem het van hem over :slight_smile:

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt na de uitleg van @ChrisWissink en ga er dan ook van uit dat nu duidelijk is hoe het zit. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!

Dag, jammer dat KPN Spotify Duo niet aanbiedt. Nu wil ik overstappen met mijn Spotify for Family abonnement bij KPN naar Spotify Duo bij Spotify zelf. Ik kan alleen nergens in mijn account vinden waar ik Spotify uit mijn pakket kan halen.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @SaskiaH,

Als je nu Family hebt zul je dat in MijnKPN onder Producten → Thuis → Extra opties bestellen of wijzigen → Internet → Spotify Family uit. Je zult dan binnen een maand omgezet worden naar Free. Alle gebruikers die nu van je familie deel uitmaken zullen hun Premium dan ook verliezen. Via Spotify zelf kun je dan Duo aanvragen, dus maximaal 2 gebruikers. 

Ik heb nu Spotify premium van KPN, maar wil overstappen naar Spotify DUO. Dat kan niet bij KPN, dus wil ik Spotify bij de KPN opzeggen en direct overstappen naar Spotify DUO zelf. Ben ik dan echter al mijn afspeellijsten (met duizenden nummers) ook kwijt? En zo ja, hoe kan ik dit voorkomen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @havanna,

Als je Spotify Premium opzegt, wordt je account omgezet naar ‘Free’, waarbij je gewoon alles behoudt, je hebt echter niet meer de voordelen van een Premium abonnement en zult dus bijvoorbeeld reclames gaan horen tussendoor. Zodra die omzetting naar Free rond is (hier kan maximaal een maand overheen gaan) kan je een DUO abonnement aanvragen met je bestaande account. Je raakt dus helemaal niets kwijt :blush:

Is het al bekend of Spotify Duo al naar KPN komt? Het is ondertussen al bijna 2 jaar sinds de lancering en het valt me tegen dat het zo lang moet duren voordat er iets van duidelijkheid is.

Althans niet op korte termijn!

Ik ben gewoon overgestapt van KPN naar Spotify DUO via Spotify.