Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify Premium geactiveerd, maar volgens de app niet


Ik heb een email ontvangen die zegd dat spotify premium is geactiveerd maar als ik naar mijn spotify app ga dan heb ik nogsteeds geen premium

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 16 mei 2018, 19:30

Hoi @Laviniabooyswn,

Ik zie dat je bij je mobiele abonnement gratis Spotify krijgt. Zoals ik nu zie is het gekoppeld aan een account die je september vorige jaar hebt aangemaakt. Ik heb je in een privébericht je gebruikersnaam gestuurd. Wanneer je hiermee inlogt kun je dan wel gebruik maken van Spotify Premium?

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +12
Hoi @Laviniabooyswn,

Ik zie dat je bij je mobiele abonnement gratis Spotify krijgt. Zoals ik nu zie is het gekoppeld aan een account die je september vorige jaar hebt aangemaakt. Ik heb je in een privébericht je gebruikersnaam gestuurd. Wanneer je hiermee inlogt kun je dan wel gebruik maken van Spotify Premium?

Reageer