Beantwoord

Spotify Premium gedraagt zich als Spotify Free

  • 7 januari 2014
  • 2 reacties
  • 4167 keer bekeken

Via KPN heb ik sinds kort Spotify Premium. Ook als ik inlog bij Spotify staat dat keurig bevestigd. Maar als ik nummers wil doorspoelen, krijg ik een bericht dat ik moet upgraden als ik vaker dan 6 keer een nummer wil overslaan. Daar snap ik niks van! Iemand bekend met dit probleem?

icon

Beste antwoord door DeHoej 9 januari 2014, 11:45

Ik had toch twee accounts, zonder dat ik het in de gaten had, had ik Spotify Free ook gedownload...

KPN bedankt voor het geduld!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo DeHoej,

Jammer te horen dat je Spotify niet helemaal werkt zoals zou moeten. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand kan zijn. Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam willen sturen? Gaat het om gratis spotify bij een (vast) internet abonnement of een mobiel abonnement? In dat laatste geval ook graag je 06-nummer meesturen. Heb je je spotify gekoppeld aan je facebook account of heb je een aparte gebruikersaccount ervoor aangemaakt? Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Ik had toch twee accounts, zonder dat ik het in de gaten had, had ik Spotify Free ook gedownload...

KPN bedankt voor het geduld!

Reageer