Beantwoord

Spotify Premium gekregen terwijl ik Spotify Family heb besteld

  • 8 September 2021
  • 6 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik heb vorige week contact gehad dat spotify premium bij mij geactiveerd is terwijl ik familie heb aangeschaft dit is tijdens het activeren verkeerd gegaan. Dit zou maandag 6-9 van mijn account afgehaald worden ivm het weekend en dinsdag 7-9 zou ik daarover gebeld worden. Vandaag 8-9 ik heb nog niets gehoord. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 September 2021, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SBerg-1980. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat dit is gebeurd. ik zie dat er inmiddels een ticket is aangemaakt en is doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling zal het Spotify Premium account weer ontkoppelen zodat je opnieuw de mogelijkheid krijgt om Spotify Family te activeren in MijnKPN. Het streven is om binnen vijf werkdagen met een oplossing te komen. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Best Vikash bedankt voor je bericht me account is nu op de juiste geactiveerd en ik zie Spotify Family actief. Ik zal nog even mijn factuur in de gaten houden zodat ik niet de premium hoef te betalen zoals wij dat met elkaar hebben besproken. Ik laat het je nog weten.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen. Mochten de kosten voor Spotify Premium toch nog op jouw mobiele factuur verschijnen, dan hoor ik dat graag. :blush:

Goedemorgen Vikash, zojuist de factuur ontvangen en er zijn toch premium kosten in rekening gebracht. Het betreft factuurnummer: 1191878220, ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen Vikash, zojuist de factuur ontvangen en er zijn toch premium kosten in rekening gebracht. Het betreft factuurnummer: 1191878220, ik hoor het graag van je.

Ik heb het voor je nagekeken en zag dat er €9,99 in rekening in gebracht voor Spotify (online aankopen). Het lijkt er op dat je Spotify Premium hebt aangevraagd bij Spotify zelf. Kan je dit controleren? Ik heb het bedrag in ieder geval gecrediteerd. Het bedrag wordt verrekend op de eerst volgende factuur,  

Ja dat is waarschijnlijk gebeurt toen ik de Spotify via de mail link ging activeren. Ik zie nu in iedergeval geen extra kosten bij mijn mobiele abonnement. Bedankt alvast  voor het crediteren.