Beantwoord

Spotify premium gestopt

• 3 november 2017
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Wij zijn ooit begonnen met glasvezel brons. Later is dit door KPN omgezet naar alles-in-1-glasvezel Instap.
Ruim twee jaar geleden hebben wij van KPN een actiebrief ontvangen dat wij de code van Spotify kunnen activeren en vervolgens gratis er gebruik van kunnen maken. Nu is spotify zonder enige mededeling stop gezet. Dat begrijp ik niet.
Ik verzoek KPN dit gegeven weer recht te zetten.

Dank Han
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 november 2017, 14:32

Beste Han, welkom! Het vervelende nieuws is dat je hier geen recht op hebt en had, maar dat we zo'n activatiecode destijds wel aan een heleboel klanten gegeven hebben. Je hebt dus heel lang gebruik kunnen maken van iets waar je eigenlijk geen recht op het. We doen periodiek een automatische controle om te zien of iedereen er nog recht op heeft. In dit geval was jij dus 'aan de beurt' en daarom is het nu helaas opgezegd bij je. Je kunt Spotify Premium opnieuw activeren, dat kost dan maandelijks €8,99.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Han,
Dit is wel gek, want Spotify heeft nooit gratis deel uit gemaakt van instap pakketten.
Heb je niet toevallig een standaard of premium pakket?
Dag Chris,

Ik weet niet in de historie of het pakket een andere naam had. Er staat nu in ieder geval instap. Veel (misschien wel alle) inwoners van Haaksbergen hadden volgens mij zo'n brief ontvangen. Wij hebben gebruik gemaakt van de aanbieding en vervolgens daar naar volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Nu is het zonder enige melding er af gehaald. Ook had ik vorige week de helpdesk gesproken. Ze gaven zelfs aan dat wij nooit Spotify hebben gehad! Dat is niet een juiste weergave helaas.......
Reputatie 7
Badge +28
Beste Han, welkom! Het vervelende nieuws is dat je hier geen recht op hebt en had, maar dat we zo'n activatiecode destijds wel aan een heleboel klanten gegeven hebben. Je hebt dus heel lang gebruik kunnen maken van iets waar je eigenlijk geen recht op het. We doen periodiek een automatische controle om te zien of iedereen er nog recht op heeft. In dit geval was jij dus 'aan de beurt' en daarom is het nu helaas opgezegd bij je. Je kunt Spotify Premium opnieuw activeren, dat kost dan maandelijks €8,99.
Beste Marcia,

Dank voor je antwoord. Ik blijf het desondanks wel een vreemde manier van werken bij KPN. Eerst de klant het idee geven recht te hebben op een gratis gebruik van Spotifiy. Zelfs met een brief aangekondigd.
Vervolgens zonder enige berichtgeving wordt deze dienst stop gezet.
Pas na aanmelding op deze forum komen wij er achter dat KPN deze actie aan het uitvoeren is. Waar is de klantvriendelijkheid van KPN gebleven?
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben het met je eens dat het gek is dat we dit zonder aankondiging stopzetten, we hebben dit intern ook aangekaart. Vooralsnog is daar helaas nog niets mee gedaan, maar weet dat wij deze vraag meer krijgen. Gelukkig was je hier op de juiste plek!

Reageer