Beantwoord

Spotify Premium gestopt

  • 22 September 2020
  • 6 reacties
  • 262 keer bekeken

Mijn vader is een paar weken geleden naar kpn geweest om de vaste telefoon op te zeggen en een Extra pakket van ziggo erbij te nemen . Nu gaf de mevrouw aan dat spotify word opgezegd.. terwijl wij al sinds dat wij kpn hebben spotify gratis bij ons abonnement hebben . Nu is dit ineens gestopt en heb ik een gratis account. Graag wil ik weten waarom dit gewijzigd is .

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 September 2020, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Is het abbonement door de wijziging opengebroken en een nieuw hussel pakket geworden? Dan kunt u helaas niet meer terug. Vul u profiel even aan met gegevens van u vader en laat ze onderzoek doen en u de informatie geven die u nodig heeft.

Reputatie 7
Badge +24

Dat gaat je nu € 8,99 per maand kosten. Zo uit mn hoofd...

Het kan best zijn dat het huidige abbonement nu zonder Spotify goedkoper is en je misschien niet veel nadelen zult ondervinden als je het opnieuw activeren zult. Om dat te onderzoeken zal je ons iets meer informatie moeten geven.

Reputatie 7
Badge +16

Dat gaat je nu € 8,99 per maand kosten. Zo uit mn hoofd...

€9,99 tegenwoordig. Die korting is vervallen sinds april.  Als alleen vaste telefoon opgezegd is en Ziggo sport als pakket, dan wordt dit niet gezien als pakket wijziging.  Als je inderdaad overgestapt bent naar hussel (pakketwijziging) dan is er helaas geen weg meer terug. 
Beste en snelste is momenteel om even te bellen met 0800-0402 om het pakket na te laten kijken. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Deveny26. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het abonnement is van Alles-in-1 Standaard gewijzigd naar een Hussel abonnement. Bij het Alles-in-1 Standaard abonnement zat Spotify Premium (gratis). Dit is niet het geval bij een Hussel abonnement, zoals hierboven al aangegeven wordt.  Wanneer je weer gebruik wilt maken van Spotify Premium, dan kan het toevoegen in Mijn KPN. Op de pagina “Spotify bij KPN” vindt je meer informatie.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je mij te vinden. :slight_smile: