Beantwoord

Spotify Premium gestopt in abonnement, maar blijft actief

• 23 juli 2018
  • 2 reacties
  • 557 keer bekeken

Reputatie 1
Een aantal maanden geleden heb ik Spotify Premium geactiveerd. Deze heb ik een maand later weer gedeactiveerd. Dit is bij KPN goed verwerkt, ik heb netjes maar 1 maand betaald. Echter, bij Spotify zelf is tot op heden nog niets gewijzigd. Mijn Spotify staat nog steeds op "Premium via partner KPN". Ik Spotify al een tijd niet, maar kwam er toevallig achter vandaag.

Mijn KPN status:

Spotify:

Lijkt me handig om dit stop te zetten bij Spotify ook, maar dat kan ik zelf helaas niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 juli 2018, 16:40

Goedemiddag Godjira, bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad dat het enige tijd kan duren voordat Spotify ook de check doet om te kijken welke accounts Premium via KPN houden. Dit kan echter wel een maand duren. Ik heb nu je account ontkoppelt, het kan zijn dat je hierdoor wel een nieuwe Spotify code krijgt. Die gebruik je in dit geval dan niet, aangezien je er geen gebruik van wil maken ;)

Maar in ieder geval, je betaald er niet meer voor dus voor jou is het niet nadelig!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Godjira, bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad dat het enige tijd kan duren voordat Spotify ook de check doet om te kijken welke accounts Premium via KPN houden. Dit kan echter wel een maand duren. Ik heb nu je account ontkoppelt, het kan zijn dat je hierdoor wel een nieuwe Spotify code krijgt. Die gebruik je in dit geval dan niet, aangezien je er geen gebruik van wil maken ;)

Maar in ieder geval, je betaald er niet meer voor dus voor jou is het niet nadelig!
Reputatie 1
Hallo Susan,
Probleem is opgelost. Bedankt.
Gr. Dennis

Reageer