Beantwoord

Spotify premium gratis

Ik ben helaas mijn gratis spotify code kwijt. Is het mogelijk om een nieuwe aan te vragen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 mei 2018, 12:12

Beste Pearl, welkom op het Forum!
Ik ben meteen voor je de systemen ingedoken, en ik zie dat je via je Alles-in-1 Standaard pakket inderdaad recht hebt op één Spotify Premium account via je KPN abonnement. Ik zie dat de vorige activatiecode nog niet gebruikt is en er dus nog geen gebruikersnaam gekoppeld is. Ik stuur je een nieuwe activatiecode op, deze ontvang je binnen 24 uur per e-mail! Deze code kan je deze website activeren en koppelen aan jouw Spotify account die op dit moment nog gebruik maakt van de 'Free' variant. Op je toestel download je dan de Spotify app, en hiermee log je in met de gegevens van het gekoppelde account!
Ik hoor graag of het je uiteindelijk allemaal gelukt is 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je kunt kijken of het lukt via Activatiecode opvragen op deze pagina https://campagne.kpn.com/spotify/activeer. Anders even bellen met 0800-0402 of wachten tot een KPN Moderator dit topic oppakt.
Hi Joss,

Dankjwel, helaas werkt de link niet. Zegt dat mijn nummer en email niet herkent.
Reputatie 7
Badge +10
Weet je zeker dat je Spotify Premium hebt (je kunt het checken in Mijn KPN)? Je kunt dus even bellen of de komst van een KPN medewerker in dit topic afwachten om een nieuwe code te krijgen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Kon spotify premium gratis, welkom op ons Forum! Ik weet niet wat er precies verkeerd is gegaan, maar ik heb een nieuwe code verstuurd. Deze ontvang je binnen 24 uur per sms en kan je koppelen aan je bestaande Spotify account. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hallo volgens mijn abonnement heb ik ook recht op gratis spotify premium. Hoe krijg ik dit aan de praat op mijn telefoon?
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben meteen voor je de systemen ingedoken, en ik zie dat je via je Alles-in-1 Standaard pakket inderdaad recht hebt op één Spotify Premium account via je KPN abonnement. Ik zie dat de vorige activatiecode nog niet gebruikt is en er dus nog geen gebruikersnaam gekoppeld is. Ik stuur je een nieuwe activatiecode op, deze ontvang je binnen 24 uur per e-mail! Deze code kan je deze website activeren en koppelen aan jouw Spotify account die op dit moment nog gebruik maakt van de 'Free' variant. Op je toestel download je dan de Spotify app, en hiermee log je in met de gegevens van het gekoppelde account!
Ik hoor graag of het je uiteindelijk allemaal gelukt is 😉
Reputatie 1
Badge
Ik hoor graag of het je uiteindelijk allemaal gelukt is ;)

Ook graag voor mij.

Reageer