Beantwoord

Spotify premium gratis?

  • 27 April 2019
  • 7 reacties
  • 3064 keer bekeken

Ik betaal ervoor 8.99 per maand? Heb ik ook recht op gratis spotyfi, of heb ik dan geen muziek meer op mijn 't. V
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 April 2019, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Spotify Premium is niet meer "gratis" bij de nieuwste contractvormen van KPN en ook is er geen keuze binnen KPN Compleet voor gratis Spotify Premium.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Scruffie1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Alleen bij Alles-in-1 Standaard en Premium zit Spotify Premium inbegrepen. Bij de nieuwere abonnementsvormen helaas niet meer, en betaal je er € 8,99 voor. Ik ga er dan ook vanuit, dat het in jouw geval inderdaad gewoon de betaalde versie is. Maar wil je dat ik het nog even controleer, vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan kijk ik graag voor je!
Reputatie 7
Badge +21
@Scruffie1 ik heb nog geen reactie gehad. Kan ik nog het een en ander voor je nakijken?

We hebben een KPN compleet abonnement sinds enkele jaren met een gratis Spotify Premium account. Ik gebruik dit account. Kan mijn vrouw een tweede gratis Spotify Premium account krijgen onder hetzelfde KPN compleet abonnement?

Reputatie 7

Jouw vrouw kan op hetzelfde Spotify Premium account inloggen.

Je kunt playlists offline plaatsen waardoor tegelijkertijd drie apparaten offline muziek kunnen luisteren en één online.

Dank je wel voor het antwoord. We gaan het instellen en ervan genieten. Dank voor  de snelle hulp

Reputatie 7
Badge +24

Yes, thanks @wjb! 

Reageer