Beantwoord

Spotify premium gratis?

  • 15 September 2019
  • 9 reacties
  • 436 keer bekeken

Beste KPN, waarom betaal ik sinds mijn laatste factuur voor Spotify Premium € 8,99 per maand, terwijl onderaan de factuur staat dat deze dienst gratis is?
Vr groet, Mirande

icon

Beste antwoord door Nick83 16 September 2019, 08:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb je afgelopen weken misschien iets gewijzigd aan je pakket ofzo? Is het totaal bedrag ook 8,99 hoger dan de vorige maand?
Beste Nick83, ik ben onlangs verhuisd. Ik krijg nu 3 mnd korting en er zijn kosten berekend voor extra werkzaamheden bij de verhuizing. Ik kan het totaalbedrag dus niet vergelijken.
Reputatie 7
Badge +24
Ok. Als je verhuist ben, dan heb je een nieuw abonement gekregen. In de nieuwe abonnementen zit geen gratis Spotify meer.
Maar waarom staat er dan in diezelfde factuur dat Spotify Premium gratis is?
Reputatie 7
Badge +24
Dat weet ik niet. Word het er niet eerst bijgeteld en dan weer afgetrokken? Bij mij staat er ook 1 of ander plus pakket ofzo bijgeteld en een stukje eronder staat diezelfde regel nog een keer met "gratis" erbij en een minnetje voor het bedrag.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mirande, welkom! Ik denk dat Nick de juiste conclusie trekt. Bij een verhuizing heb je een nieuw abonnement gekregen en hier zit Spotify Premium niet meer bij inbegrepen. Als je de factuur neemt en kijkt naar de data, heb je dan een oude en een nieuwe periode? Als het goed is, staat dan bij de nieuwe periode dat er kosten in rekening gebracht wordt. Mocht je willen dat ik het met zekerheid bevestig, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je van de verhuizing trouwens geen bevestiging gekregen? Daar zou het ook op moeten staan.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Was onze uitleg afdoende? Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.
Excuus dat ik niet eerder heb gereageerd.
Op de factuur staan inderdaad 2 periodes, in beide wordt een bedrag voor Spotify berekend.
Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Zou je 'ns willen kijken? Voor zover ik me kan herinneren, heb ik geen bevestiging van mijn verhuizing ontvangen.
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je bij de verhuizing van Alles-in-1 naar Internet + TV bent gegaan. In de bevestigingsmail die je 13 juni hebt ontvangen, staat in de bijlage vermeld dat Spotify Premium - gratis verwijderd wordt en dat Spotify Premium is aangezet. Je ziet het op de huidige factuur dubbel, omdat deze kosten vanaf 26 augustus lopen. De vorige factuur liep tot 1 september en dus wordt er voor de laatste paar dagen van augustus nog een verrekening toegepast.

Mijn collega die de verhuizing met je heeft doorgenomen had bovenstaande overigens door moeten nemen met je. Mijn excuses als dit niet gebeurd is!