Beantwoord

Spotify Premium gratis of niet

  • 18 December 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb een premium acc bij mijn kpn inzitten maar zie op de factuur dat ik er gewoon 9 nog wat voor betaal. Ik wilde mijn spotify eigenlijk naar duo of family omzetten en zag dat ik het hele acc ook uit kon zetten en dat ik dan ipv 76 euro 66 euro voor mijn abb hoef te betalen...dus toch geen gratis spotify? Wie weet???

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2020, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Vraagjesss, welkom! Als jouw Spotify Premium bij je Alles-in-1 abonnement in zit, dan betaal je daar inderdaad niets extra voor. Als je er op de factuur wel extra voor betaalt, dan zit het er dus niet bij in ;-). Jij zal een Alles-in-1 Instap, internet + tv of hussel abonnement hebben? Dan zit het er inderdaad niet bij in. Je kunt het gemakkelijk opzeggen via MijnKPN of, bij hussel, gewoon omzetten naar Family.

Dankje, dat is hem nou net, hij zat er altijd wel bij in...en opeens niet meer....

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel gek! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.Â