Beantwoord

Spotify premium gratis via KPN abonnement met of zonder reclameboodschappen ?

• 11 mei 2018
  • 2 reacties
  • 661 keer bekeken

Klopt het dat Spotfy premium altijd afgespeeld wordt inclusief reclameboodschappen tussendoor. Ik heb begrepen dat een aanvullend abonnement op Spotify noodzakelijk is om Spotify te ontvangen zonder reclame ?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 mei 2018, 11:24

Beste Edmond, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Yes! Wanneer je gebruik maakt van Spotify Premium heb je geen reclames meer tussen je liedjes door, super fijn als je het mij vraagt! Via KPN kan je dit voor € 8,99 afnemen (in plaats van € 9,99 via Spotify zelf), en binnen 24 uur na aanvragen ontvang je dan een activatiecode per sms/e-mail om jouw Spotify Free account te koppelen en Premium te maken! Dit is trouwens ook weer maandelijks opzegbaar (na 1 maand afname). Mocht ik het voor je moeten aanvragen dan hoor ik dat graag 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dat klopt voor € 8,99 kun je een Spotify abonnement afnemen zonder reclame
Dit kun je eventueel in Mijn KPN zelf aanvragen.
Je kunt ook bellen met 0800-0402 voor thuis
of 0800 0105 voor mobiel
Of wachten tot een webcare-medewerker dit binnenkort overneemt.
Reputatie 7
Badge +21
Beste Edmond, welkom op ons Forum en bedankt voor je bericht!
Yes! Wanneer je gebruik maakt van Spotify Premium heb je geen reclames meer tussen je liedjes door, super fijn als je het mij vraagt! Via KPN kan je dit voor € 8,99 afnemen (in plaats van € 9,99 via Spotify zelf), en binnen 24 uur na aanvragen ontvang je dan een activatiecode per sms/e-mail om jouw Spotify Free account te koppelen en Premium te maken! Dit is trouwens ook weer maandelijks opzegbaar (na 1 maand afname). Mocht ik het voor je moeten aanvragen dan hoor ik dat graag 😉

Reageer