Beantwoord

Spotify Premium inbegrepen in mijn abonnement

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Ik geef mobiel nummer of email op en dan krijg ik de melding dat die invoer niet herkend wordt

icon

Beste antwoord door JosFloor54 4 January 2020, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jos, welkom op het forum. 

Wat is er precies aan de hand? Werkt het niet meer? Als ik naar je abonnement kijk zie ik dat Spotify Premium al is gekoppeld aan een gebruikersnaam, namelijk J**Floor. Herken je dit niet? Zo niet, dan kan ik het resetten. Dan krijg je opnieuw een code waarmee je een nieuw of bestaand Spotify account Premium kunt maken. 

Badge

Ja graag resetten en een nieuwe code sturen

Reputatie 7
Badge +24

Bij deze gedaan. Laat je even weten of het is gelukt?

Badge

Ja Alex, het activeren is nu gelukt. Dank!

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen, graag gedaan.Â