Spotify Premium ineens veranderd naar Free...

• 27 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2576 keer bekeken

Beste mensen, Ik wou vandaag mijn Spotify loskoppelen van Facebook. Op de één of andere manier staat mijn account nu ingesteld als een Free-account... Wat nu? Ik kan niet achterhalen hoe ik dit weer ongedaan kan maken. Morgen vieren we een verjaardag, en hoop dat ik dit voor die tijd opgelost kan krijgen... Iemand handige tips? Groet, Brian

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Erikho,

Je hebt de vraag ook gesteld in dit topic en daar zal het worden opgepakt.

Met groet,

Cornelis

Reputatie 5
Badge +11
Dag Brian, 

Zodra jij jouw Spotify account omzet naar een Free-account, is het niet meer te herstellen. We zullen je dan een nieuwe code moeten versturen. Hier gaat ongeveer twee weken overheen. Kun je aangeven waarom je dit hebt gestopt? Wil je het niet meer aan jouw Facebook gekoppeld hebben?

Kun jij me in een privébericht jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen? Dan bekijk ik de situatie even voor je zodat ik snel actie kan ondernemen. 

Ik hoor graag van je! Alvast een fijn weekend! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo Burhan,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geen idee waarom ik nu weer Spotify free heb, ik heb het niet bewust gewijzigd. Kan nu dus ook geen Spotify via Sonos spelen. Als ik premium opnieuw wil activeren krijg ik de melding dat de code al in gebruik is. Hoe kan ik een prive bericht naar jou sturen?

Reageer