Beantwoord

Spotify Premium koppelen Google Mini

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Ls,

Ik heb al jaren een KPN abonnement voor tv, internet en telefoon en daarbij dus ook een (gratis) Premium Spotify account. Helaas eigenlijk nooit veel mee gedaan...maar sinds we een Google Mini hebben gekocht willen wij graag het Spotify account aan de Mini koppelen, maar helaas lukt het niet. Op mijn oude emailadres; cvd.......@telfort.nl was een Premium account gekoppeld, maar nu ik in de afgelopen bezig weken ben geweest met het koppelen heb ik het account opeens op mijn nieuwe emailadres bij KPN staan, en daar is geen Spotify Permium aan gekoppeld....
Er is dus niks aan de abonnementen veranderd, wil alleen graag Sporify luisteren via de Google Mini, maar nu lukt dat dus niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2019, 11:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Coen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat er geen Spotify Premium account meer bij ons bekend is, maar je hier nog wel recht op hebt, kan ik even voor je kijken of ik een nieuwe activatiecode kan opsturen. Met die activatiecode kan jij een zelfgekozen Spotify Free account Premium maken. Dit is dan verder niet afhankelijk van e-mailadressen, je moet wel de juiste inloggegevens voor Spotify hebben uiteraard.

Om je te voorzien van een nieuwe code, heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +21
@Coen55, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer