Beantwoord

Spotify premium kosten

  • 4 October 2019
  • 8 reacties
  • 419 keer bekeken

ik heb alles in 1 standaard. Op factuur staat dat spotify gratis is maar ik moet het gewoon betalen! Beroerd wordt ik ervan het bellen en chatten met kpn. Ik betaal 72 euro in de maand met gratis spotify . Bedriegen is het. Als je abonnent neemt van 62,50 en spotify wil komt er 8,99 bij. Totaal ook 72,00. Dus niks gratis. Waar kan ik mijn klacht indienen?

*Admin: reactie afgesplitst,eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 October 2019, 11:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Kpnmaria, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Gratis is in dit geval misschien niet het juiste woord, dat is al vaker aangegeven. Het is inclusief in je pakket (Alles-in-1), wat betekent dat je het niet kan verwijderen uit je pakket en standaard afneemt. Je betaalt er indirect voor, vandaar dat onze nieuwe abonnementen niet inclusief Spotify worden aangeboden. Je hebt dan zelf de keuze om Spotify erbij te nemen of niet, en betaalt er dus niet meer indirect voor.

Indien je Spotify niet gebruikt, dan is het misschien voor jou voordeliger om over te gaan op een nieuwer abonnement! Ik kijk uiteraard graag met je mee wat de mogelijkheden zijn. Mocht je daar op in willen gaan, dan ontvang ik graag enkele gegevens (naam, postcode + huisnummer, klantnummer). Deze gegevens kan je kwijt in je Forum profiel en zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
Beste Susan
Je begrijpt mijn (klacht/ergernis) niet. Als ik een abonnement in 2016 afsluit en ik wijzig of zeg mijn abonnement niet op, dan verwacht ik dat ik hetgeen wat afgesproken is doorloopt.
Ik weet dat je dit abonnement niet meer kunt krijgen, maar ik had deze en dit blijft doorlopen totdat ik dit wijzig. Maar mij lijkt het niet zo dat u de kosten alleen maar omhoog tot hetzelfde dan wanneer je nu een abonnement neemt met spotify erbij! abonnementen voor mobiel geldt dit ook!
Reputatie 7
Badge +21
@Kpnmaria, mijn excuses als ik het niet goed begrepen heb. Maar zolang je het abonnement niet wijzigt, zal het ook niet veranderen in jouw situatie.. Dat klopt inderdaad!

Nieuwere abonnementen hebben andere opties inclusief (of exclusief) en de prijzen veranderen bijna jaarlijks. Het kan zijn dat je dus met een ouder abonnement juist goedkoper of juist duurder uit bent.

Sinds kort is het trouwens helemaal op de schop gegaan en kan je jouw eigen abonnement samenstellen middels KPN Hussel.

Heb ik hiermee je vraag beantwoordt?
Reputatie 7
Badge +21
@Kpnmaria, kan ik je nog verder helpen of heb je inmiddels jouw antwoord gevonden?
Nee. Ik heb inmiddels een klacht ingestuurd. Wat ik wel weer raar vindt dat je dit alleen per post kan. Is ook niet meer anno 2019!
Reputatie 7
Badge +21

@Kpnmaria, het hoeft zeker niet meer per post! Je kan online een klacht indienen, via mij of een van mijn collega's (0800-0402 of onze [url=https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm]LiveChat functie[/url])

Echt niet. Online een klacht indienen, heb alle onderwerpen geprobeerd, maar er staat nergens waar ik mijn klacht in kan verwerken. Ik heb online live Chat gedaan en heb het tot 2x toe met een medewerker geprobeerd, maar allen konden mij niet helpen.

Reputatie 7
Badge +24

Dit kan wanneer je doorklikt. Voor het gemak hier de rechtstreekse link naar het formulier, hoewel ik verwacht dat je daar precies hetzelfde antwoord zult krijgen. 

Reageer