Beantwoord

Spotify Premium loskoppelen van Facebook

Ik heb een premium account van Spotify via mijn KPN all in 1 abonnement.
Deze heb ik gekoppeld via mijn Facebook. Nu wil ik af van mijn Facebook account.
Vervolgens kan ik dan geen gebruik meer maken van Spotify premium.
Hoe kan ik dit oplossen???

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joran 13 oktober 2018, 12:03

Om het overzicht een beetje te bewaren wil ik jullie verzoeken nieuwe aanvragen in het centrale topic te melden: Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account - Berichten in dat topic worden op korte termijn beantwoord.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

76 reacties

Stefano-vld schreef:

Ik heb een premium account van Spotify via mijn KPN all in 1 abonnement.
Deze heb ik gekoppeld via mijn Facebook. Nu wil ik af van mijn Facebook account.
Vervolgens kan ik dan geen gebruik meer maken van Spotify premium.
Hoe kan ik dit oplossen???

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Heb ik ook onlangs gedaan:

Volg deze stappen als je de verbinding tussen je Spotify- en Facebook-account wilt verbreken:

Open de Spotify-app op je desktop.
Klik in de rechterbovenhoek op > Instellingen.
Klik onder Sociaalop VERBINDING MET FACEBOOK VERBREKEN.

Zie je de optie niet ?
Dit betekent dat je je account via Facebook hebt gemaakt en daarom de verbinding niet kunt verbreken.
Als dit het geval is, moet je een nieuw account maken om Spotify zonder Facebook te gebruiken.
Je kunt dan wel je afspeellijsten e.d. over laten zetten naar je nieuwe account.....
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Stefano-vld, welkom op het forum. In dit geval zal het nodig zijn om het huidige (Facebook)account te ontkoppelen van de code. Dat kan ik regelen door je een nieuwe code te sturen. Als je reageert op m'n privébericht ga ik aan de slag!
Reputatie 7
Badge +21
Update: n.a.v. het privébericht een nieuwe code gestuurd en is nu geactiveerd zonder Facebook. Opgelost!

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Kan ik ook een nieuwe code krijgen zodat ik door kan met Spotify zonder Facebook?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @ReneH73, welkom hier! Die kan je zeker krijgen 😉 De code is onderweg en komt binnen 24 uur per mail! Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!
Ik heb gister nieuwe code gehad mijn spotify gehackt vanmorgen nieuwe premium aangemaakt maar de oude is nog gekoppeld aan mijn facebook die wil ik loskoppelen maar hoe ?
Ik heb mijn account ook gekoppeld aan mijn Facebook. Nu heb ik echter een nieuwe Facebook aangemaakt en wil ik de oude eigenlijk verwijderen. Zou ik ook misschien een nieuwe code kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +21
Excuses voor de late reactie @Ramon 1974! Speelt dit probleem nog? Zo ja, laat het dan vooral weten.

Welkom @Nhtc! Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 🙂
Ik heb spotify via Facebook gekoppeld.
Heb nu geen Facebook meer en kan dus ook niet meer in Spotify.
Kan ik een nieuwe code krijgen?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @HNA81, welkom op ons Forum! Ik heb een nieuwe code aangevraagd en deze ontvang je binnen 24 uur per mail 🙂 Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb ook mijn spotify premium gekoppeld aan facebook. Graag zou ik deze ook willen ontkoppelen van mijn facebook.
Kan ik ook een nieuwe activeringscode krijgen alsublieft?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ravin, zeker kan dat. Reageer je op m'n privébericht? Dan regel ik het.
Hoi iedereen,

I heb ooit mijn Spotify-account gekoppeld aan de Facebookaccount van mijn vriendin, maar ik heb nu een eigen abonnement. Nu lukt het me niet om hem te ontkoppelen van het andere account, zodat ik hem kan koppelen aan mijn eigen Facebookaccount. Wat moet ik doen?
Reputatie 4
Badge +9
Hallo Jonathan, welkom op het forum! Ik heb het meteen voor je bekeken en ik zie dat er op de 9e ook al een nieuwe account is aangemaakt. Is het toch nog gelukt om het te ontkoppelen en aan jouw account te koppelen?
Hoi Jasper, dank je voor je reactie. Helaas is het nog niet gelukt. Zowel op dit forum als in Spotify word ik ingelogd op het account van mijn vriendin als ik de knop 'inloggen met facebook' gebruik. Ik kan ook nergens vinden waar je dat moet ontkoppelen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jonathan.

Dat klinkt alsof er 'achter de schermen' gegevens van jouw vriendin worden onthouden. Wat is er precies gebeurd? Ik zie dat er op 9-3 een account is geactiveerd. Was jij dat? Hoe ben je precies te werk gegaan?

Met welk apparaat probeer je in te loggen? Om dit goed te testen wil ik je aanraden om het op een pc of laptop te testen: https://open.spotify.com/browse

Cookies opruimen. Inloggegevens van je vriendin op jouw telefoon verwijderen. Dat is wellicht de oplossing. Laat maar weten wat je precies hebt gedaan. 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Ik heb niks meer gehoord, Jonathan. Is het probleem ondertussen opgelost?
Hoi @ kpn moderators,

Ik zou graag mijn "-Premium" willen loskoppelen van mijn Spotify account, zodat ik Facebook kan verwijderen en vervolgens een nieuw Spotify Premium account kan aanmaken.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,
Marijn
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Marijn. Welkom op het forum.
Misschien zie ik iets over het hoofd. Ik kan van jou een mobiel abonnement vinden maar daar zit geen spotify bij. Neem je spotify wel via KPN af?
Hi @Erwin_
Goed dat je het vraagt, ik heb Spotify Premium als onderdeel van ons KPN Kompleet pakket thuis.
Ik heb dit ooit aangeboden gekregen toen iemand van KPN zag dat ons internet+tv abonnement op hetzelfde adres werd afgenomen als mijn persoonlijke mobiele abonnement.

Kun je aan de hand hiervan onze Spotify Premium vinden of heb je een abonnementsnummer van ons nodig?
Groet, Marijn
Reputatie 7
Badge +13
Ha! Dank voor de update. Ik heb een nieuwe zoekopdracht gedaan en gevonden. De nieuwe activatiecode gaat naar het e-mail adres van een vrouwelijk iemand die jouw achternaam deelt 🙂 Dan neem ik aan dat jij genoeg weet 🙂
De code zou binnen 24 uren binnen moeten zijn. Zo niet, laat het mij weten!
Top! Thanks @Erwin_!
Reputatie 7
Badge +13
Zo te zien is het gelukt, Marijn! Ik zie dat je de code op 4-4 verzilverd hebt! Geniet van je muziek!
Mocht er ooit, onverhoopt iets anders zijn weet je mij te vinden! 🙂
hallo
ook ik wil mijn spotify account lopskoppelen van mijn fb account. wat moet ik doen?
hartelijke groeten,
Anouk
Voor mij hetzelfde...zou Spotify willen loskoppelen van fb.
Dan vanavond 20.00 uur fb eraf gooien en weer lekker naar muziek luisteren 🎵 🔊