Beantwoord

Spotify Premium, maar geen activatiecode

Ik heb een KPN alles in 1 standaard, maar bij mijn weten heb ik hier geen code voor ontvangen, zou ik deze nu alsnog kunnen krijgen?

Groeten,

Ilona

*Admin: dubbel topic verwijderd. Het is niet nodig dezelfde vraag twee keer te stellen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 april 2018, 21:32

Hi Ilona, bedankt voor je bericht en welkom op ons Forum!
We kunnen altijd een nieuwe code opsturen, uiteraard! Ik zie alleen wel dat er sinds 22-09-2015 al een gebruikersnaam gekoppeld is aan het Spotify Premium account via KPN. Mocht je dit niet bekend voorkomen of gebruik je inmiddels een ander Spotify account, kan ik deze ontkoppelen voor je en een nieuwe activatie code opsturen. Ik stuur je via een privébericht nog even de gebruikersnaam om er zeker van te zijn dat ik geen actief in gebruik Spotify account omzet naar Free!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16
Hi Ilona, bedankt voor je bericht en welkom op ons Forum!
We kunnen altijd een nieuwe code opsturen, uiteraard! Ik zie alleen wel dat er sinds 22-09-2015 al een gebruikersnaam gekoppeld is aan het Spotify Premium account via KPN. Mocht je dit niet bekend voorkomen of gebruik je inmiddels een ander Spotify account, kan ik deze ontkoppelen voor je en een nieuwe activatie code opsturen. Ik stuur je via een privébericht nog even de gebruikersnaam om er zeker van te zijn dat ik geen actief in gebruik Spotify account omzet naar Free!

Reageer