Beantwoord

Spotify Premium naar Family

  • 11 May 2019
  • 8 reacties
  • 2796 keer bekeken

ik heb een nieuw pakket gekozen. oftewel een upgrade met Spotify premium naar family. Hoe activeer ik het family account? Als ik de link gebruik dan krijg ik de melding dat ik verbonden ben met Kpn en dat deze connectie eerst ongedaan moet zijn wil ik over kunnen gaan naar family. Ik heb een medewerkster van de Kpn helpdesk gesproken, zij zei dat ik contact op moest nemen met Spotify voor dit probleem. Helaas is er geen contact mogelijk met Spotify. Vreemd dat dit probleem niet wordt besproken bij het afsluiten van de family account via de kpn helpdesk.

Graag zal ik dus willen weten wanneer mijn premium terug gaat naar free, zodat ik daarna kan overstappen naar family .
of is de oplossing mogelijk zoals hieronder is gedaan.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/familie-abonnement-spotify-448550

Met vriendelijke groet MArco
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 May 2019, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Pestman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik kan er even voor je induiken, om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van Spotify Family. Als het goed is heb je bij de omzetting (indien die al gereed is) een bericht gehad dat jouw Premium account omgezet is naar Family. Is dat niet zo, kan ik even nagaan of dat wel hetzelfde account is.

Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag van je als dat gelukt is!
Hoi susan, ik heb de gegevens toegevoegd. Inderdaad heb ik een mail van de omzetting ( link) gehad. Alvast bedankt voor het nakijken. Groet Marco
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel! Op 6 of 7 mei is er een activeringscode toegestuurd en volgens je bericht heb je die ontvangen. Die link zou wel moeten werken om het om te zetten.. Ik heb je een nieuwe code toegestuurd, wil je kijken of die wél werkt? Anders moeten we even verder kijken!
Hi Susan. Het gaat helaas niet om de link, deze werkt gewoon. Alleen kom je niet verder omdat ik nog steeds gekoppeld ben met kpn. De screenshot komt van de site. In mijn eerste bericht staat een link naar een ander forumlid, hier is iets gedaan om kpn los te koppelen van Spotify

Leuk je even gesproken te hebben! Samen kwamen we er achter dat er nog wel oud premium account is. Die stond volgens mijn administratie al op free. Maar ik heb geprobeerd deze voor de zekerheid nogmaals los te koppelen. Je kunt nu opnieuw proberen met de code van susan om familiy te activeren.
Mocht dat niet lukken kun je ook onder een volledig nieuwe e-mail adres/gebruikersnaam je account aan te maken. Dat moet zonder problemen werken.
Als er onverhoopt toch nog iets misgaat, laat het weten! 🙂
Hi Erwin,

Het is gelukt, goed bezig!!!!! ik heb family kunnen activeren, iedereen blij in huizen Pestman.. bedankt voor je medewerking, duimpje omhoog zal ik maar zeggen..... ;-)

groet Marco...
Cool! Fijn om te lezen en geniet van jullie muziek! Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden. 🙂
Hallo Erwin,

Ik heb dezelfde problemen als hierboven.

Ik heb net family account aangemaakt. Maar bestaande account is nog gekoppeld aan premium.

Kun je hierbij ook assisteren?

Ronnie