Beantwoord

Spotify Premium niet terug te zetten naar Free

• 4 juli 2016
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Badge
Hallo, ik heb altijd een spotify premium gehad via mij gsm-abonement, maar heb ik kpn compleet al een tijdje, maar hoe kan ik dat omzetten, want ik krijg iedere keer de melding dat mijn account nog gekoppelt is met een kpn abonnement. Ik heb het gsm spotify abo uitgezetten en mij account zou per 1 juli weer een free abo zijn, maar volgens mij is dat niet gebeurd. En nu kan ik mij account niet activeren. Iemand enig idee hoe dat komt?

*Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast zodat je bericht beter te vinden is.
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 juli 2016, 14:49

Goedemiddag Trudo79, ik nog niets van je gehoord maar toch een update.

Je lijkt namelijk niet de enige te zijn met dit probleem. Ik heb deze situatie in onderzoek. Zie ook dit topic .

Als je alsnog op mijn privébericht kan reageren zou dat fijn zijn!

Ik heb niets meer van je gehoord @Trudo79 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere manier hebt opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Trudo79, goed dat je het hier meldt!

Dus als ik het goed begrijp heb je Spotify opgezegd bij het mobiele abonnement zodat het een 'Free' account wordt. En wil je daarna met de nieuwe Spotifycode die je bij het Alles-in-1 abonnement hebt gekregen het 'Free' account weer 'Premium' maken?

Ik kijk het graag in de systemen na. Reageer je op mijn privébericht ?
Reputatie 7
Badge +24

Je lijkt namelijk niet de enige te zijn met dit probleem. Ik heb deze situatie in onderzoek. Zie ook dit topic .

Reputatie 7
Badge +16
Voor mij is het geen probleem hoor 😛 (Tja, wie kan klagen over het feit dat spotify toch premium blijft? 😛 ).
Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @Trudo79 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere manier hebt opgelost.

Reageer