Beantwoord

Spotify Premium nog bij vaste abonnement inbegrepen?

  • 23 June 2020
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Mijn abonnement bij KPN bestaat uit televisie, internet en vast bellen. Daarnaast heb ik ook KPN-mobiel abonnement. Ik heb eerder Spotify Premium gehad en betaalde toen €7,50 p/mnd. Als ik opnieuw Spotify Premium via KPN afneem, krijg ik dan weer korting?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 June 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Dat is niet meer. Je betaald nu net zo veel als dat je rechtstreeks bij Spotify afneemt. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Snamreffo, welkom! Het klopt helemaal wat Nick zegt: je betaalt nu net zoveel als bij Spotify zelf. Wel is het zo dat je, als je ook mobiele telefonie afneemt, in aanmerking kunt komen voor Hussel voordelen. Een daarvan is 5 euro entertainment korting als je bijvoorbeeld Spotify afneemt via ons. 

Beste Marcia, Dank voor je reactie (Nick83 trouwens ook). Ik heb al € 5,00 korting voor het ’Opnemen Pakket’. Ik denk dat hiermee de koek op is en dat ik daarom niet ook nog voor korting op Spotify Premium in aanmerking kom. Is die veronderstelling juist?

Reputatie 7
Badge +30

Het opnemen pakket valt niet onder de 5 euro entertainment korting.

 

Welk abonnement heb jij op dit moment? Bij Hussel, de nieuwe abonnementen, is het zo dat je bij één tv-ontvanger 5 euro betaalt voor het Opnemen pakket en vanaf 2 ontvangers krijg je het Opnemen pakket erbij. Bij de oudere Alles-in-1 abonnementen was het Opnemen pakket ook inbegrepen (gratis). Maar dan kan je weer geen gebruik maken van het entertainment voordeel.

 

Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Beste Marcia,

Op dit moment heb ik een Alles-in-1 Instap abonnement.

Het forumprofiel heb ik aangevuld met postcode, huisnummer en klantnummers.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je gegevens, Snamreffo. Je hebt inderdaad een Alles-in-1 Instap met inderdaad nog een lifetime actiekorting waardoor je opnemen gratis is. Verder ben je Compleet. Dat betekent dat je een gratis zenderpakket hebt bij je vaste abonnement. Dat is in jouw geval het Pluspakket. En bij je mobiele abonnement hebt je dan €5 korting en een verdubbeling van de data en minuten. Daarnaast kun je onderling gratis bellen. 

Je kunt Spotify aan dit abonnement toevoegen als je zou willen (via je MijnKPN), je betaalt daar dan €9,99 voor. Korting daarop is verder niet mogelijk.

 

Je hebt ook de mogelijkheid om over te gaan naar een Husselabonnement alleen ben je dan duurder uit. Dit omdat je de korting op opnemen verliest waardoor je €4,99 gaat betalen. Ook wordt Compleet dan vervangen door het Husselvoordeel. Wat betekent dat het Pluspakket niet meer gratis is. Je betaalt hier dan €6,99 min de €5 entertainmentvoordeel is €1,99 voor. Daarnaast betaal je ook extra voor het telefoonnummer. Al met al zou je dan uitkomen op €71,47 (inclusief Spotify) versus €63,99 als je Spotify aan je huidige abonnement toevoegt.

Beste Erik,
Hartelijk bedankt voor je reactie. Die laat aan duidelijkheid niets te wensen over.