Spotify Premium offline gebruiken

Hallo, Als we thuis op de pc spotify aan hebben kan niet op de mobiel een offline playlist geluisterd worden? Wat doen we fout??

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo,

Voor zo ver ik weet kan je niet op meerdere apparaten tegelijk spotify (free) luisteren.
Zoals u zei, met offline mode, zou het misschien kunnen als u uw telefoon op vliegtuig modus zet.

Misschien dat anderen nog tips of ideeën hebben.

Robin

Reputatie 7
Hoi jan0104, welkom op het forum.

Met Spotify premium zou het gewoon mogelijk moeten zijn om op meerdere devices muziek af te spelen.

Dit kan op twee manieren:

• Meerdere devices zijn online aangesloten en dan kan één device muziek kiezen die op alle aangesloten devices afgespeeld zal worden.
  • Device is staat in offline mode en kan alleen gedownloade muziek afspelen. (Andere devices mogen online zijn op hetzelfde abonnement.)
Ik vind het dan ook vreemd dat jij tegen dit probleem aanloopt.

Ik neem aan dat jouw spotify account een spotify premium account is. Ik heb meldingen op het forum gezien waarbij het spotify premium account spontaan terug is gezet naar een spotify free abonnement.

Kan je dat eens controleren?

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Jan0104, 

Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat en je al hebben voorzien van een antwoord. Het zou inderdaad gewoon moeten werken, wanneer je je telefoon op de vliegtuigstand zet. Heb je dit geprobeerd? Wanneer je toestel verbinding heeft met internet, kun je niet tegelijk op 2 devices gebruik maken van Spotify Premium.Als je je toestel op de vliegtuigstand hebt staan tijdens het offline luisteren, wil je dan inderdaad controleren of je gebruik maakt van Premium of van de gratis versie? Dan kan het zijn dat er iets niet helemaal goedstaat en dan ga ik je daarbij helpen. Ik hoor het graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
_,

Één kleine correctie.
Met Spotify premium is het wel mogelijk op meerdere apparaten ingelogd te zijn.
Als op één van de apparaten een nummer geselecteerd wordt, dan wordt deze op alle ingelogde apparaten afgespeeld.
Reputatie 7
Ook hoeft het apparaat helemaal niet in vliegtuigmodus gezet te worden om offline Spotify te gebruiken.
Binnen Spotify kiezen voor offline mode is voldoende.
Hallo, ik heb het soortgelijke probleem ooit geconfronteerd. Onlangs vond ik AudFree Spotify Music Converter voor Windows kan u helpen dit eenvoudig op te lossen. Het ondersteunt het downloaden en converteren van Spotify-afspeellijsten naar MP3, zelfs zonder premium. Daarna kunt u ze zonder enige beperking gratis afspelen op uw pc en telefoon. Voor meer: ***

Admin: link verwijderd

Reageer