Beantwoord

Spotify Premium omgezet naar free?

• 2 juni 2018
  • 6 reacties
  • 269 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Hallo,

Sinds vanmorgen is mijn Spotify niet meer premium.
Mogelijk heeft dit te maken met dat ik mijn abonnement heb verlengt vorige week? Ik heb uiteraard nog steeds spotify premium in mijn nieuwe abonnement.
Ik heb gekeken of mijn activeringscode hierdoor is vernieuwd, maar dit lijkt niet het geval (althans de code is hetzelfde stond aangegeven).

Ik zou verder niet weten wat ik kan doen, dus bij deze! Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 2 juni 2018, 15:13

Hallo @Ryo, welkom! Mijn systeem zegt dat je de 26e een sms'je met een nieuwe activatiecode hebt gekregen. Klopt dat? Zo ja: wil je deze gebruiken om je account te activeren? Als je geen sms hebt gekregen, laat het me even weten. Dan stuur ik je binnen 24 uur een nieuwe toe.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Ryo, welkom! Mijn systeem zegt dat je de 26e een sms'je met een nieuwe activatiecode hebt gekregen. Klopt dat? Zo ja: wil je deze gebruiken om je account te activeren? Als je geen sms hebt gekregen, laat het me even weten. Dan stuur ik je binnen 24 uur een nieuwe toe.
Hi Marcia,

Bedankt voor de reply.
Ik heb nogmaals op de link in het SMSje gedrukt en dan krijg ik: ''Je code is bij ons bekend'' met een vinkje.
Echter nog steeds geen Spotify premium.

Ik ontvang graag een nieuw SMSje!
Reputatie 7
Badge +27
Akkoord! Sms is verstuurd en moet je dus binnen 24 uur binnen hebben. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Dag Marcia,

Bedankt voor de snelle berichtjes!
Ik heb de nieuwe SMS ontvangen en aangeklikt!
Echter nog geen spotify premium. Bedoel je dat het na activeren nog 24 uur kan duren totdat het zichtbaar wordt op mijn spotify, of had ik het direct moeten hebben?

PS: de code/link is wel steeds hetzelfde, ik weet niet of dit hoort.

Groetjes ryo
Update: volgens mij werkt het weer!

Ik moest mijn KPN koppelen met spotify door inteloggen met mijn spotify account.
Nu heb ik weer Premium.

Bedankt voor het meedenken, opgelost!
Reputatie 7
Badge +27
Top! Jij bedankt dat je het nog even laat weten en veel plezier ervan!

Reageer