Beantwoord

Spotify Premium omzetten

  • 3 June 2019
  • 3 reacties
  • 1298 keer bekeken

Ik heb spotify premium maar moet het omzetten naar een nieuw account weet iemand hoe??
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 3 June 2019, 21:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Mjanssens2005

Ik verwijs je graag door naar deze pagina:

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account


Op die pagina kun je ook je vraag daar neerleggen, want daar zal een KPN moderator ook sneller reageren. En misschien zit jou vraag daar wel tussen van andere KPN klanten. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Mjanssens2005, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je nog niet gereageerd hebt in het topic wat hierboven genoemd wordt, dus help ik je graag verder! Uit je bericht begrijp ik dat je het huidige Premium account wil laten overzetten naar een ander account. Dat kunnen we regelen! Je huidige account wordt dan omgezet naar Free, en het andere Free account naar Premium.

Om dit in orde te kunnen maken heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21
@Mjanssens2005, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer