Beantwoord

Spotify Premium omzetten naar ander account

• 31 mei 2018
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik heb op mijn abonoment een premium spotify account staan. Ik heb net een nieuw account aangemaakt. Ik zou graag van account wisselen en mijn muziek en afspeellijsten mee nemen naar dit nieuwe account. Is dit mogelijk en hoe doe ik dit?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 mei 2018, 16:53

Beste juliajr, welkom op ons Forum!
Ik kan helaas niet alles voor je regelen wat betreft jouw vraag. Wat ik voor jou kan doen is het huidige account dat gekoppeld is aan Spotify Premium via KPN ontkoppelen. Dat betekend dat dat account omgezet wordt naar Free. Dat heb ik inmiddels voor je gedaan, een nieuwe code komt binnen 24 uur jou kant op per sms. Die code kan je activeren via deze pagina.
Over de afspeellijsten en jouw muziek gaat Spotify zelf. Je kan deze vraag hier stellen, op hun eigen community. Hier staat ook meteen een link in!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik zie dat juliajr inmiddels een gebruikersnaam heeft gekoppeld met de nieuwe activatiecode. Daarmee ga ik er vanuit dat deze vraag beantwoord is 😉
Reputatie 7
Badge +20
Beste juliajr, welkom op ons Forum!
Ik kan helaas niet alles voor je regelen wat betreft jouw vraag. Wat ik voor jou kan doen is het huidige account dat gekoppeld is aan Spotify Premium via KPN ontkoppelen. Dat betekend dat dat account omgezet wordt naar Free. Dat heb ik inmiddels voor je gedaan, een nieuwe code komt binnen 24 uur jou kant op per sms. Die code kan je activeren via deze pagina.
Over de afspeellijsten en jouw muziek gaat Spotify zelf. Je kan deze vraag hier stellen, op hun eigen community. Hier staat ook meteen een link in!

Reageer