Vraag

Spotify premium omzetten naar family

• 27 december 2017
  • 4 reacties
  • 12291 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een spotify premium abonnement via mijn KPN abonnenment. Ik wil graag overstappen op spotify family. Hoe werkt dat en past dat nog steeds binnen mijn KPB abonnement?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

Update maart 2019: Spotify Family is inmiddels beschikbaar bij KPN. Zie voor meer informatie: Alles over Spotify Family bij KPN

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Jasimaan
KPN bied Spotify Family niet aan. Hetgeen wat je kan doen bestaan uit 2 opties :

1 . Overstappen naar Internet en TV
Gratis overstappen naar Internet en TV, je krijgt dan 6 euro per maand korting (omdat Spotify Premium komt te vervallen) en betaald dan €59,00 euro per maand + optioneel €1 euro per maand voor vaste lijn. Je abonnement blijft op Spotify na verder hetzelfde als je Alles in 1 Standaard pakket.
Het Premium abonnement vervalt dan binnen een maand.

2. Spotify uitzetten in MijnKPN
In MijnKPN Spotify Premium uitzetten en dan verloopt je Premium plan binnen een maand zodat je kan overstappen, echter blijf je dan wel €65,00 euro per maand betalen.
Ok. Dan kies ik optie 1! Wat moet ik nu doen verder?
Allerbelangrijkste is dat ik niet al mijn afspeellijstjes en zo kwijt raak op spotify. Hoe zorg ik daarvoor?
Reputatie 7
Badge +10
@Jasimaan
Als je naar MijnKPN gaat (https://account.kpn.com), kies je voor Thuis en bij producten kies je voor opties wijzigen. Hier kies je ''Pakket Wijzigen'' en dan zie je onderstaand scherm:

Kies dan je nieuwe pakket in dit geval ''Internet en TV'' je krijgt dan een waarschuwing dat de telefoonlijn er los bij aangeschaft kan worden, als je dit wil, vergeet dit dan niet aan te vinken, anders wordt je vaste nummer verwijderd.
Daarna kies je volgende en ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Vanaf dan ga je over op hetzelfde pakket zonder Spotify en betaal je dus minder. (Spotify wordt eenmaal per maand aangepast, dus het kan zijn dat je nog een maand Premium hebt)

De pakketten kun je ook nog op de site van KPN vergelijken met elkaar, alleen de kortingsprijs geldt niet voor bestaande klanten 😉. https://www.kpn.com/internet-tv/

Note :
Je Spotify account blijft helemaal hetzelfde dus met al jouw persoonlijke afspeellijsten, alleen je abonnement wordt tijdelijk ''Free'' totdat je je eigen account koppelt aan het Family abonnement.
Ok, dankjewel

Reageer