Beantwoord

Spotify Premium opeens Free geworden

  • 22 May 2021
  • 29 reacties
  • 645 keer bekeken

Opeens is Spotify Premium eruit gegooid, uit het niets. Heb al met 6 (!) mensen gesproken van kpn en gechat. Niemand kan mij helpen aangezien in het KPN systeem staat dat ik Premium heb. Getracht opnieuw te activeren maar dan zegt zelfs Spotify dat ik al PremiumĀ heb en dat ik niet verder kan. Na inloggen bij Spotify staat er dat ik een free abbonement heb. KPN zegt dat ze mijn Spotify nu opgezegd hebben echter staat in mijn kpn nog steeds Spotify vermeld. Het moet toch mogelijk zijn om mijn account eruit te gooien en dan weer opnieuw af te sluiten? Ook vandaag met een medewerker gesproken en nadat ik een de wacht stond voor de zoveelste keer eruit gegooid, zo frustrerend. Hoezo kan niemand mij helpen bij KPN en terugbellen als je weer eens eruit gegooid wordt?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 5 July 2021, 08:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Ik wacht af! Dank voor je begrip.

Reputatie 7

Hoi @Ghok, ik heb geen terugkoppeling meer gekregen over jouw Spotify account, maar ik lees nu wel meldingen dat het is opgelost. Als dat klopt kan je het nu gelukkig weer gebruiken dus!

Ik heb hetzelfde probleem. Al jaren heb ik SpotifyĀ premium gratis via mijn KPN abonnement, maar sinds enige tijd, als ik Spotify open, ben ik al "mijn" muziek kwijt, en heb ik een Spotify Free account.

Hoe krijg ik het weer omgezet naar de Spotify Premium abonnement?

Ā 

Ā 

Eigen oplossing gevonden :)

Ik lijk 2 accounts te hebben en door in te loggen opĀ de andere account heb ik "mijn" muziek weer gevonden.