Beantwoord

Spotify Premium opeens verlopen/gestopt?

  • 24 september 2014
  • 55 reacties
  • 4721 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben al een hele tijd groot gebruiker van spotify premium via ons KPN abbonement. Heb ik van de week na mijn vakantie weer is op mijn pc ingelogd en tot mijn schrik ben ik alles kwijt playlists favorieten etc. Hoe kan ik mijn Spotify Premium her actieveren? Ik zit nu zomaar weer in de Free versie.

icon

Beste antwoord door Koen_1 28 augustus 2017, 17:59

Hi @Dennis37 en @martijn84, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Reageer erop, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe Spotify Premium activatiecode ontvangen!
Bekijk origineel

55 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Ruben, 

Vervelend dat je ineens omgezet bent naar een Free abonnement. Kun je aangeven of je dit via een KPN mobiel of KPN Alles in één abonnement krijgt? Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Via een Alles in 1 Glasvezel pakket.

---

Ik had al contact gezocht met spotify hun kwamen met dit antwoord wat wel kan kloppen aangezien ik mijn app's lijst op facebook flink heb 'uitgemest'


Ik heb het probleem al gevonden: je Premium account is via Facebook aangemaakt en niet meer actief omdat je Facebook niet meer aan dat account is gekoppeld. 
De enige manier om dit recht te zetten is om een nieuw account aan te maken, het liefst zonder Facebook. Ik kan uiteraard je muziek overzetten.

Aangezien je een KPN deal hebt kunnen wij je account niet aanpassen noch verwijderen. Dit komt omdat de betalingen door KPN beheerd worden en Spotify niet bij KPN hoort. Spotify is slechts een derde partij. Wij hebben dus geen bevoegdheid tot jouw account ivm verwijderen of het aanpassen.

Je zult dus eerst KPN moeten contacteren en hen vertellen dat ze je abonnement moeten stoppen zodat ik dit account kan verwijderen en zij je dan een nieuwe code kunnen geven.

Groet,


Is er al iets bekend hoe dit opgelost kan worden?? Ik heb van de spotify help desk begrepen dat ik mijn account moet verwijderen en dan een nieuwe moet aanmaken en vervolgens een nieuwe code moet aanvragen bij jullie?

Hallo, ik heb al een tijdje een spotify premium abonnement maar opeens is het weg opeens heb ik free staan. en ik heb een alles in een pakket
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Naomi, welkom op het forum! Wat vervelend dat je Spotify Premium ineens Free is geworden!

Graag kijk ik wat er precies aan de hand is, en help je dit op te lossen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hi Naomi, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als het probleem op dit moment nog speelt? Dan help ik je verder!
Hallo.
Ik zit met hetzelfde probleem......in een keer geen spotify premium meer.
Hoe kan dit
Mvr.gr.
Henny
Reputatie 7
Badge +28
Dag Henny, vervelend dit! Ik zoek voor je uit wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
@Hvrooy: Is het probleem al opgelost? Als het nodig is maak ik dit voor je in orde. Reageer dan nog even op mijn privébericht.
Ik heb mijn spotify account los aangemaakt maar het zit niet bij mijn abbonoment en sinds gisteren ben ik opeens weer naar free in plaats van premium
Hallo, ik heb al een tijdje een spotify premium abonnement maar opeens is het weg opeens heb ik free staan. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @kristof1995, welkom! Wat vreemd. Er was enkele weken geleden wel een probleem maar dat is inmiddels al opgelost. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is en stuur je zo nodig een nieuwe code. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik voor je aan de slag!

@Wezel023: we hebben jouw bericht over het hoofd gezien! Excuses! Is het probleem inmiddels opgelost? Laat het anders vooral weten.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van gehoord @kristof1995. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Hallo, ik heb al een tijdje een spotify premium abonnement maar opeens is het weg opeens heb ik free staan. Hoe kan dit?
Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kevin, leuk dat je je vraag op het forum stelt. Dat kan ik zo voor je nakijken en ook hoe we je account zo snel mogelijk weer Premium krijgen. Wel zo fijn zonder reclame 🙂. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +24
He K99vin, ik heb geen gegevens van je ontvangen? Luister je inmiddels alweer Spotify zonder reclame? Als dat nog niet het geval is, dan kun je je gegevens nog toesturen en dan help ik je hierbij.
Goedenavond, sinds vandaag ook ineens geen Spotify premium meer, zal vast door het nieuwe abonnement komen. Ik heb echter wel gekozen om Spotify premium via jullie te laten lopen. Graag advies hoe ik weer Premium krijg.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Jeroen055! Goed dat je het meldt. Dit kan inderdaad gebeuren na een verlenging. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik aan de slag! 🙂
Badge
Goedenavond,

Hier hetzelfde probleem, ik denk dat dit door de verlenging van mijn abonnement komt.
Echter zou ik wel gewoon Spotify Premium moeten hebben.
Hoe kan ik dit zelf oplossen? Ik vind het in bovenstaande reacties niet terug.

Alvast bedankt!
Groetjes,
Anne
Reputatie 7
Badge +15
Heb je al via https://campagne.kpn.com een nieuwe code opvragen? Dit lost het probleem meestal op.

Als je besloten hebt om je huidige abonnement te wijzigen kan het zijn dat spotify niet meer in je abonnement zit.
Badge
Nee helaas, er staat dat ik geen geldig telefoonnummer of email-adres heb. Erg vreemd...
Bij Mijn KPN staat wel dat er gratis spotify premium bij mijn abonnement zit. Dit heb ik aangevinkt.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Jeroen! De nieuwe code is onderweg. Meer details vind je in je inbox. :)

@justxanne, jij krijgt zo een privébericht van me. Reageer daarop en ik ga aan de slag.

Bedankt voor de hulp Sjors! Helaas werkte de link in dit geval niet.
Hallo KPN
IK heb altijd de spotify premium bij mijn abbo gehad maar opeens staat er alleen de free versie?? Hoe krijg ik de premium weer terug
Beste KPN,
Ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande mensen. Mijn Spotify is opeens teruggezet naar een "free"-account terwijl ik toch al jaren premium had.
Martijn
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Dennis37 en @martijn84, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Reageer erop, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe Spotify Premium activatiecode ontvangen!

Reageer