Beantwoord

Spotify Premium opeens verlopen/gestopt?

  • 24 september 2014
  • 55 reacties
  • 4817 keer bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Hallo Kpn,

Ik ervaar hetzelfde probleem als anderen hierboven. Opeens is Spotify teruggezet naar de free version. En in spotify verschijnt een blauwe balk: "Je abbonnement bij een van onze partners is onlangs afgelopen..." maar ik heb gewoon nog dezelfde diensten van Kpn zoals altijd.

Groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Peter, welkom op het forum! Ik zoek graag voor je uit wat hier misgaat. Gaat dit om het Spotify Premium account dat je hebt bij je Alles-in-1 pakket? Dat is volgens mijn systemen nog actief namelijk. Je hebt een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop dan ga ik aan de slag.
Hallo Kpn,

Ook ik ervaar hetzelfde probleem als anderen hierboven. Opeens is Spotify teruggezet naar de free version. En in spotify verschijnt een blauwe balk: "Je abbonnement bij een van onze partners is onlangs afgelopen..." maar ik heb gewoon nog dezelfde diensten van Kpn zoals altijd.

Graag zou ik weer gebruik maken van de extra functies van Spotify Premium.

Vriendelijke groet,

Karel
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Karel, ik ga voor je op onderzoek uit. Reageer je op m'n privébericht?
Ook bij mij is Spotify sinds vanochtend opeens naar de free versie gezet. Ik ben hierdoor ten eerste al een boel nummers kwijt die ik had opgelagen en, ik begrijp niet hoe dit kan. Er is niets gewijzigd aan het abonnement, dit is nog steeds met alles van tv tot bellen. Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe dit zo ineens kan?
Reputatie 7
Badge +10
Je bent je nummers/lijsten niet kwijt, die zitten op je account en komen weer tevoorschijn als je Premium weer hebt. Een KPN medewerker zal dat ongetwijfeld voor je gaan nakijken.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marlies, welkom op het forum! Ben je wel ingelogd op het juiste Spotify account? Ik zie namelijk in mijn systemen dat het Spotify Premium account dat hoort bij jouw Alles-in-1 Pakket nog gewoon actief is.

Je hebt van mij een privébericht gekregen met meer info. Reageer daarop, dan kijk ik voor je verder 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ha Marlies, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Is je Spotifyprobleem inmiddels opgelost? Dat hoop ik :)

Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet!
ook is die van mij sinds een paar dagen ineens terug gezet naar free.
heel raar dat dat van ene op andere dag mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dutchgabber, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat het balen is dat jouw Spotify Premium plots is teruggezet naar Free. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat jij een Alles-in-1 Instap pakket hebt. Hierbij zit Spotify Premium niet inbegrepen, maar vanwege een fout in onze systemen heb jij in het verleden toch een Spotify code ontvangen. Deze fout is nu (helaas) hersteld en daarom is jouw Premium account teruggezet naar Free.

Via MijnKPN kun je eventueel Spotify Premium voor € 7,50 per maand weer toevoegen aan jouw abonnement.
Hallo,

Ik ondervind hetzelfde probleem, abonnement verlengt en nu is Spotify op free gegaan..

Mvg Nick
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Nick, welkom op het forum! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat Spotify bij jou ten onrechte is teruggezet naar Free. Mijn excuses hiervoor. De nieuwe activatiecode is inmiddels onderweg! Je ontvangt deze binnen 24 uur per sms. 🙂
Hallo,

Ook ik ondervind hetzelfde probleem! Mijn Spotify abonnement is van premium naar free gegaan.

Carmen Peters
Goedenavond,
Sinds 2013 heb ik interactieve tv van kpn en daarbij een activeringscode ontvangen voor een Spotify Premium abonnement. Die code heb ik geactiveerd en sindsdien heb ik volop genoten van het Spotify Premium abonnement.
Vorige week merkte ik plots dat ik ben omgezet naar een Free account, terwijl er niets gewijzigd is aan mijn KPN abonnement. Hoe kan dit??

Groeten Dirk
Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen terwijl ik gewoon spotify premium betaal. Hoe lossen we dit op? Groeten Sabrina
Reputatie 7
Badge +28
@Carmenp: Dit zoek ik voor je uit. Ik heb jouw gegevens niet kunnen achterhalen, reageer je op mijn privébericht?

@Dirk_85: Ik ben bang dat bij jou hetzelfde aan de hand is als Justin hierboven uitlegt: Spotify Premium opeens verlopen/gestopt? De laatste weken zijn er veel Spotify accounts verwijderd bij abonnementen die eigenlijk geen Spotify hadden moeten krijgen. Alleen Alles-in-1 Standaard/Premium (of Zilver/Goud bij glasvezel) hadden Spotify moeten krijgen. Ik snap dat dit een onaangename verrassing is. Het is mogelijk Spotify met korting af te sluiten via MijnKPN.

@SdR: Bij jou lijkt aan onze kant iets mis te zijn gegaan. Ik heb de activatiecode gereset, deze kun je opnieuw koppelen op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium van KPN. De activatiecode ontvang je binnen 24 uur per sms. Ik hoor graag of het is gelukt!
@Joran het is gelukt! Super bedankt, Sabrina
Reputatie 7
Badge +28
Top! En ik zie dat het account van @Carmenp ook weer is gekoppeld 🙂
Ook bij mij is dit het geval geweest. Ik had al een nieuwe vraag aangemaakt maar dacht reageer ook even hier op. Nadat er een andere gebruiker vanochtend op mijn spotify zat, heb ik mij uitgelogd, wachtwoord veranderd en na het opnieuw aanmelden was ik alles kwijt. En zoals ieder hier boven.. is deze omgezet van premium naar free. Ik heb sinds begin 2016 KPN compleet tot en met aug 2018
Hallo!

Ik heb een aantal maanden een spotify premium account gehad buiten KPN om. Ineens was mijn account terug gezet naar een gratis account en ben ik al mijn afspeellijsten kwijt. Nu zaq ik dat ik via mijn KPN abonnement goedkoper een spotify premium account aan kon maken, dus dit heb ik gedaan, Ik hoopte erop dat zodra ik weer mijn account geüpgraded zou hebben naar premium, dat ik dan al mijn gegevens en afspeellijsten weer terug zou krijgen, maar helaas.
Is hier nog een mogelijkheid voor??
Reputatie 7
Badge +10
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.


Ik heb inmiddels mijn oude account gevonden inderdaad! Hoe kan contact opnemen met een kpn moderator die mij kan assisteren in het omzetten van mijn abonnement van mijn nieuwe naar mijn oude account?
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt gewoon even afwachten tot een Moderator dit topic oppakt, kan een paar dagen duren.
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Amanda123, welkom! Hier is de moderator. 😉 Afspeellijsten worden inderdaad niet verwijderd bij een omzetting van Premium naar Free. Dus dat scheelt weer. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat de activatie code is gebruikt voor een Facebook account die wordt gebruikt voor Spotify. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je 'm kan gebruiken voor jouw 'oude' account. Zal ik dat regelen? Als je dat aan me wil bevestigen stuur ik een nieuwe code per SMS.
Hey @Amanda123, welkom! Hier is de moderator. 😉 Afspeellijsten worden inderdaad niet verwijderd bij een omzetting van Premium naar Free. Dus dat scheelt weer. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat de activatie code is gebruikt voor een Facebook account die wordt gebruikt voor Spotify. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je 'm kan gebruiken voor jouw 'oude' account. Zal ik dat regelen? Als je dat aan me wil bevestigen stuur ik een nieuwe code per SMS.

Dat klopt inderdaad, als dat zou kunnen graag!!

Super bedankt!

Reageer