Beantwoord

Spotify Premium opeens verlopen/gestopt?

  • 24 september 2014
  • 55 reacties
  • 4811 keer bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik heb je een nieuwe code gestuurd @Amanda123. Je ontvangt 'm per SMS binnen 24 uur. Dan kan je die gebruiken voor het andere account. 🙂 Laat je weten zodra het is gelukt?
Oké, ik heb je een nieuwe code gestuurd @Amanda123. Je ontvangt 'm per SMS binnen 24 uur. Dan kan je die gebruiken voor het andere account. 🙂 Laat je weten zodra het is gelukt?

Het is gelukt, super bedankt!! (:
Reputatie 7
Badge +24
Top! 😃 Graag gedaan!
Goedenavond,

Ik heb al een tijdje een premium account, sinds vandaag zie ik dat ik mijn account terug gezet is naar een free account. Hoe krijg ik mijn premium account terug.

Vienne
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Vienne, welkom op het forum! Lastig dat je Spotify account is teruggezet naar Free 😞 Klopt het dat je ondertussen al op een andere manier een nieuwe activatiecode hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat er afgelopen vrijdag een Spotify account weer Premium is gemaakt onder je abonnement 🙂 Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen hoor ik dat graag!

Reageer