Beantwoord

Spotify Premium opeens verlopen/gestopt?

• 24 september 2014
  • 55 reacties
  • 4877 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben al een hele tijd groot gebruiker van spotify premium via ons KPN abbonement. Heb ik van de week na mijn vakantie weer is op mijn pc ingelogd en tot mijn schrik ben ik alles kwijt playlists favorieten etc. Hoe kan ik mijn Spotify Premium her actieveren? Ik zit nu zomaar weer in de Free versie.

icon

Beste antwoord door Koen_1 28 augustus 2017, 17:59

Hi @Dennis37 en @martijn84, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Reageer erop, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe Spotify Premium activatiecode ontvangen!
Bekijk origineel

55 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Vienne, welkom op het forum! Lastig dat je Spotify account is teruggezet naar Free 😞 Klopt het dat je ondertussen al op een andere manier een nieuwe activatiecode hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat er afgelopen vrijdag een Spotify account weer Premium is gemaakt onder je abonnement 🙂 Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen hoor ik dat graag!
Goedenavond,

Ik heb al een tijdje een premium account, sinds vandaag zie ik dat ik mijn account terug gezet is naar een free account. Hoe krijg ik mijn premium account terug.

Vienne
Reputatie 7
Badge +24
Top! 😃 Graag gedaan!
Oké, ik heb je een nieuwe code gestuurd @Amanda123. Je ontvangt 'm per SMS binnen 24 uur. Dan kan je die gebruiken voor het andere account. 🙂 Laat je weten zodra het is gelukt?

Het is gelukt, super bedankt!! (:
Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik heb je een nieuwe code gestuurd @Amanda123. Je ontvangt 'm per SMS binnen 24 uur. Dan kan je die gebruiken voor het andere account. 🙂 Laat je weten zodra het is gelukt?
Hey @Amanda123, welkom! Hier is de moderator. 😉 Afspeellijsten worden inderdaad niet verwijderd bij een omzetting van Premium naar Free. Dus dat scheelt weer. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat de activatie code is gebruikt voor een Facebook account die wordt gebruikt voor Spotify. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je 'm kan gebruiken voor jouw 'oude' account. Zal ik dat regelen? Als je dat aan me wil bevestigen stuur ik een nieuwe code per SMS.

Dat klopt inderdaad, als dat zou kunnen graag!!

Super bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Amanda123, welkom! Hier is de moderator. 😉 Afspeellijsten worden inderdaad niet verwijderd bij een omzetting van Premium naar Free. Dus dat scheelt weer. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat de activatie code is gebruikt voor een Facebook account die wordt gebruikt voor Spotify. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je 'm kan gebruiken voor jouw 'oude' account. Zal ik dat regelen? Als je dat aan me wil bevestigen stuur ik een nieuwe code per SMS.
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt gewoon even afwachten tot een Moderator dit topic oppakt, kan een paar dagen duren.
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.

Ik heb inmiddels mijn oude account gevonden inderdaad! Hoe kan contact opnemen met een kpn moderator die mij kan assisteren in het omzetten van mijn abonnement van mijn nieuwe naar mijn oude account?
Reputatie 7
Badge +10
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.
Hallo!

Ik heb een aantal maanden een spotify premium account gehad buiten KPN om. Ineens was mijn account terug gezet naar een gratis account en ben ik al mijn afspeellijsten kwijt. Nu zaq ik dat ik via mijn KPN abonnement goedkoper een spotify premium account aan kon maken, dus dit heb ik gedaan, Ik hoopte erop dat zodra ik weer mijn account geüpgraded zou hebben naar premium, dat ik dan al mijn gegevens en afspeellijsten weer terug zou krijgen, maar helaas.
Is hier nog een mogelijkheid voor??
Ook bij mij is dit het geval geweest. Ik had al een nieuwe vraag aangemaakt maar dacht reageer ook even hier op. Nadat er een andere gebruiker vanochtend op mijn spotify zat, heb ik mij uitgelogd, wachtwoord veranderd en na het opnieuw aanmelden was ik alles kwijt. En zoals ieder hier boven.. is deze omgezet van premium naar free. Ik heb sinds begin 2016 KPN compleet tot en met aug 2018
Reputatie 7
Badge +28
Top! En ik zie dat het account van @Carmenp ook weer is gekoppeld 🙂
@Joran het is gelukt! Super bedankt, Sabrina
Reputatie 7
Badge +28
@Carmenp: Dit zoek ik voor je uit. Ik heb jouw gegevens niet kunnen achterhalen, reageer je op mijn privébericht?

@Dirk_85: Ik ben bang dat bij jou hetzelfde aan de hand is als Justin hierboven uitlegt: Spotify Premium opeens verlopen/gestopt? De laatste weken zijn er veel Spotify accounts verwijderd bij abonnementen die eigenlijk geen Spotify hadden moeten krijgen. Alleen Alles-in-1 Standaard/Premium (of Zilver/Goud bij glasvezel) hadden Spotify moeten krijgen. Ik snap dat dit een onaangename verrassing is. Het is mogelijk Spotify met korting af te sluiten via MijnKPN.

@SdR: Bij jou lijkt aan onze kant iets mis te zijn gegaan. Ik heb de activatiecode gereset, deze kun je opnieuw koppelen op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium van KPN. De activatiecode ontvang je binnen 24 uur per sms. Ik hoor graag of het is gelukt!
Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen terwijl ik gewoon spotify premium betaal. Hoe lossen we dit op? Groeten Sabrina
Goedenavond,
Sinds 2013 heb ik interactieve tv van kpn en daarbij een activeringscode ontvangen voor een Spotify Premium abonnement. Die code heb ik geactiveerd en sindsdien heb ik volop genoten van het Spotify Premium abonnement.
Vorige week merkte ik plots dat ik ben omgezet naar een Free account, terwijl er niets gewijzigd is aan mijn KPN abonnement. Hoe kan dit??

Groeten Dirk
Hallo,

Ook ik ondervind hetzelfde probleem! Mijn Spotify abonnement is van premium naar free gegaan.

Carmen Peters
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Nick, welkom op het forum! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat Spotify bij jou ten onrechte is teruggezet naar Free. Mijn excuses hiervoor. De nieuwe activatiecode is inmiddels onderweg! Je ontvangt deze binnen 24 uur per sms. 🙂
Hallo,

Ik ondervind hetzelfde probleem, abonnement verlengt en nu is Spotify op free gegaan..

Mvg Nick
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dutchgabber, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat het balen is dat jouw Spotify Premium plots is teruggezet naar Free. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat jij een Alles-in-1 Instap pakket hebt. Hierbij zit Spotify Premium niet inbegrepen, maar vanwege een fout in onze systemen heb jij in het verleden toch een Spotify code ontvangen. Deze fout is nu (helaas) hersteld en daarom is jouw Premium account teruggezet naar Free.

Via MijnKPN kun je eventueel Spotify Premium voor € 7,50 per maand weer toevoegen aan jouw abonnement.
ook is die van mij sinds een paar dagen ineens terug gezet naar free.
heel raar dat dat van ene op andere dag mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Marlies, je hebt niet meer gereageerd op m'n privébericht. Is je Spotifyprobleem inmiddels opgelost? Dat hoop ik :)

Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marlies, welkom op het forum! Ben je wel ingelogd op het juiste Spotify account? Ik zie namelijk in mijn systemen dat het Spotify Premium account dat hoort bij jouw Alles-in-1 Pakket nog gewoon actief is.

Je hebt van mij een privébericht gekregen met meer info. Reageer daarop, dan kijk ik voor je verder 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Je bent je nummers/lijsten niet kwijt, die zitten op je account en komen weer tevoorschijn als je Premium weer hebt. Een KPN medewerker zal dat ongetwijfeld voor je gaan nakijken.

Reageer