Beantwoord

Spotify Premium opeens verlopen/gestopt?

  • 24 september 2014
  • 55 reacties
  • 4817 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ben al een hele tijd groot gebruiker van spotify premium via ons KPN abbonement. Heb ik van de week na mijn vakantie weer is op mijn pc ingelogd en tot mijn schrik ben ik alles kwijt playlists favorieten etc. Hoe kan ik mijn Spotify Premium her actieveren? Ik zit nu zomaar weer in de Free versie.

icon

Beste antwoord door Koen_1 28 augustus 2017, 17:59

Hi @Dennis37 en @martijn84, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Reageer erop, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe Spotify Premium activatiecode ontvangen!
Bekijk origineel

55 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @Amanda123, welkom! Hier is de moderator. 😉 Afspeellijsten worden inderdaad niet verwijderd bij een omzetting van Premium naar Free. Dus dat scheelt weer. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat de activatie code is gebruikt voor een Facebook account die wordt gebruikt voor Spotify. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je 'm kan gebruiken voor jouw 'oude' account. Zal ik dat regelen? Als je dat aan me wil bevestigen stuur ik een nieuwe code per SMS.
Reputatie 7
Badge +10
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt gewoon even afwachten tot een Moderator dit topic oppakt, kan een paar dagen duren.
@Joran het is gelukt! Super bedankt, Sabrina
Heb je KPN Spotify Premium wel via je oude account geactiveerd? Zo ja, dan kun je kijken of er nog afspeellijsten zijn die je kunt herstellen https://support.spotify.com/nl/using_spotify/playlists/can-i-recover-a-deleted-playlist/.
Zo nee, als je nog op je oude account kunt inloggen, dan kan een KPN Moderator je via dit topic assisteren bij het ontkoppelen van je nieuwe account en het activeren van je oude account.


Ik heb inmiddels mijn oude account gevonden inderdaad! Hoe kan contact opnemen met een kpn moderator die mij kan assisteren in het omzetten van mijn abonnement van mijn nieuwe naar mijn oude account?
Reputatie 7
Badge +28
Dag Henny, vervelend dit! Ik zoek voor je uit wat er aan de hand is. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
@Hvrooy: Is het probleem al opgelost? Als het nodig is maak ik dit voor je in orde. Reageer dan nog even op mijn privébericht.
Reputatie 7
Badge +28
@Carmenp: Dit zoek ik voor je uit. Ik heb jouw gegevens niet kunnen achterhalen, reageer je op mijn privébericht?

@Dirk_85: Ik ben bang dat bij jou hetzelfde aan de hand is als Justin hierboven uitlegt: Spotify Premium opeens verlopen/gestopt? De laatste weken zijn er veel Spotify accounts verwijderd bij abonnementen die eigenlijk geen Spotify hadden moeten krijgen. Alleen Alles-in-1 Standaard/Premium (of Zilver/Goud bij glasvezel) hadden Spotify moeten krijgen. Ik snap dat dit een onaangename verrassing is. Het is mogelijk Spotify met korting af te sluiten via MijnKPN.

@SdR: Bij jou lijkt aan onze kant iets mis te zijn gegaan. Ik heb de activatiecode gereset, deze kun je opnieuw koppelen op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium van KPN. De activatiecode ontvang je binnen 24 uur per sms. Ik hoor graag of het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +28
Top! En ik zie dat het account van @Carmenp ook weer is gekoppeld 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Ruben, 

Vervelend dat je ineens omgezet bent naar een Free abonnement. Kun je aangeven of je dit via een KPN mobiel of KPN Alles in één abonnement krijgt? Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Naomi, welkom op het forum! Wat vervelend dat je Spotify Premium ineens Free is geworden!

Graag kijk ik wat er precies aan de hand is, en help je dit op te lossen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hi Naomi, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als het probleem op dit moment nog speelt? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Dennis37 en @martijn84, welkom op het forum! Lastig dat jullie dit probleem ook ervaren. Jullie hebben beiden een privébericht ontvangen. Reageer erop, dan zorg ik ervoor dat jullie een nieuwe Spotify Premium activatiecode ontvangen!
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Vienne, welkom op het forum! Lastig dat je Spotify account is teruggezet naar Free 😞 Klopt het dat je ondertussen al op een andere manier een nieuwe activatiecode hebt ontvangen? Ik zie namelijk dat er afgelopen vrijdag een Spotify account weer Premium is gemaakt onder je abonnement 🙂 Als ik op dit moment nog iets voor je kan doen hoor ik dat graag!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kevin, leuk dat je je vraag op het forum stelt. Dat kan ik zo voor je nakijken en ook hoe we je account zo snel mogelijk weer Premium krijgen. Wel zo fijn zonder reclame 🙂. Beantwoord je het privébericht dat je zo ontvangt? Dan help ik je verder!
Reputatie 7
Badge +24
He K99vin, ik heb geen gegevens van je ontvangen? Luister je inmiddels alweer Spotify zonder reclame? Als dat nog niet het geval is, dan kun je je gegevens nog toesturen en dan help ik je hierbij.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @kristof1995, welkom! Wat vreemd. Er was enkele weken geleden wel een probleem maar dat is inmiddels al opgelost. Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is en stuur je zo nodig een nieuwe code. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik voor je aan de slag!

@Wezel023: we hebben jouw bericht over het hoofd gezien! Excuses! Is het probleem inmiddels opgelost? Laat het anders vooral weten.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van gehoord @kristof1995. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Jeroen055! Goed dat je het meldt. Dit kan inderdaad gebeuren na een verlenging. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je daarop reageert ga ik aan de slag! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Jeroen! De nieuwe code is onderweg. Meer details vind je in je inbox. :)

@justxanne, jij krijgt zo een privébericht van me. Reageer daarop en ik ga aan de slag.

Bedankt voor de hulp Sjors! Helaas werkte de link in dit geval niet.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Karel, ik ga voor je op onderzoek uit. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Oké, ik heb je een nieuwe code gestuurd @Amanda123. Je ontvangt 'm per SMS binnen 24 uur. Dan kan je die gebruiken voor het andere account. 🙂 Laat je weten zodra het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +24
Top! 😃 Graag gedaan!
Via een Alles in 1 Glasvezel pakket.

---

Ik had al contact gezocht met spotify hun kwamen met dit antwoord wat wel kan kloppen aangezien ik mijn app's lijst op facebook flink heb 'uitgemest'


Ik heb het probleem al gevonden: je Premium account is via Facebook aangemaakt en niet meer actief omdat je Facebook niet meer aan dat account is gekoppeld. 
De enige manier om dit recht te zetten is om een nieuw account aan te maken, het liefst zonder Facebook. Ik kan uiteraard je muziek overzetten.

Aangezien je een KPN deal hebt kunnen wij je account niet aanpassen noch verwijderen. Dit komt omdat de betalingen door KPN beheerd worden en Spotify niet bij KPN hoort. Spotify is slechts een derde partij. Wij hebben dus geen bevoegdheid tot jouw account ivm verwijderen of het aanpassen.

Je zult dus eerst KPN moeten contacteren en hen vertellen dat ze je abonnement moeten stoppen zodat ik dit account kan verwijderen en zij je dan een nieuwe code kunnen geven.

Groet,


Is er al iets bekend hoe dit opgelost kan worden?? Ik heb van de spotify help desk begrepen dat ik mijn account moet verwijderen en dan een nieuwe moet aanmaken en vervolgens een nieuwe code moet aanvragen bij jullie?

Reageer