Beantwoord

Spotify Premium opnieuw installeren op nieuwe computer.

• 6 juni 2018
  • 9 reacties
  • 1167 keer bekeken

Ik heb een nieuwe computer aangeschaft en wil het bij mijn abonnement horende Spotify Premium installeren.
Dit lukt helaas niet.
Ik wel Spotify, maar niet de premium versie.
Hoe krijg ik dit nu op mijn computer geïnstalleerd?

Jan B.
icon

Beste antwoord door paulien en arjan 29 april 2020, 21:33

hi alex

dit herken ik zeker want dit gebuikte ik op de oude computer .

heb het  w.w. gevonden en daar mee ingelogt .

ik ben binnen in mijn oude account  

thnx 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Jan B., heb je op andere apparaten al wel Spotify Premium? Dan zou je op je computer ook op datzelfde account moeten kunnen inloggen.
Als je nog helemaal geen Spotify Premium hebt, kun je het beste even bellen (0800-0402) om te vragen of KPN je een activatiecode kan sturen of wachten op dit forum tot een webcaremedewerker dit topic oppakt.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jan, welkom op het forum! Ik heb voor je gekeken en Joss slaat de spijker op de kop. Je hebt in 2017 al een account Premium gemaakt via ons. Dus je moet met dat account inloggen op Spotify. Je krijgt een privébericht van me met daarin je gebruikersnaam 🙂

ik heb mijn op nieuwe computer spotify geinstaleerd maar wist het wachtwoord niet meer nieuwe aangevraagd en in gelogd maar nu zit ik in de gratis versie in plaats van premium en al mijn afspeellijsten staan er ook niet in . wat doe ik niet goed?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @paulien en arjan,

Kan zijn dat je meerdere accounts hebt gehad. Toevallig niet ooit is via Facebook gekoppeld?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @paulien en arjan

Hallo @paulien en arjan,

Kan zijn dat je meerdere accounts hebt gehad. Toevallig niet ooit is via Facebook gekoppeld?

Dit is ook mijn vermoeden. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed:

ik mijn kpn profiel in gevuld en ja ik heb in gelogd via facebook .

en dat wil ik nu niet meer

vrgr arjan

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat dit account niet gekoppeld is aan Facemaakt maar een los account is. Gebruikersnaam villavt***. Herken je dit ook niet Arjan? Is al sinds 2015 gekoppeld.

hi alex

dit herken ik zeker want dit gebuikte ik op de oude computer .

heb het  w.w. gevonden en daar mee ingelogt .

ik ben binnen in mijn oude account  

thnx 

Reputatie 7
Badge +21

Top! Dan ga ik hier verder niets mee doen. Graag gedaan uiteraard. 

Reageer