Beantwoord

Spotify premium opzeggen

• 7 november 2018
  • 4 reacties
  • 1213 keer bekeken

Hallo,

Ik heb momenteel Spotify Premium via KPN voor 8,99 per maand. Dit wil ik opzeggen om deel te nemen aan een Spotify Family account (via Sporify zelf).
Nu heb ik daar een aantal vragen over:
  1. Wat is de opzegtermijn; vanaf wanneer is het account free en kan ik het omzetten als ik vandaag opzeg?
  2. Behoud ik mijn afspeellijsten als het account wordt teruggezet naar free?
  3. Kan ik het opzeggen door de optie uit te vinken in de Mijn KPN app, en krijg ik hier dan ook een bevestiging van?
Alvast hartelijk dank voor de reactie!
Mvg, Lotte
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 november 2018, 18:42

Ik kom erachter dat ik mij vergis Lotte 😞 Je account wordt inderdaad de volgende factuurperiode pas stopgezet. Begin december wordt jouw account dus omgezet naar Spotify Free. Ik heb de aanvraag voor deze wijziging alvast voor je aangevraagd. Excuses voor de verwarring.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi LotteW, Leuk dat je ons forum bezoekt. Jammer om te lezen dat je jouw Spotify Premium wilt opzeggen, maar de keuze m.b.t. Spotify Family snap ik. 1) Je hebt geen opzegtermijn, wanneer ik jouw Spotify Premium omzet naar Free zou je binnen 5 werkdagen weer kunnen upgraden naar Family. 2) Je behoud je account incl. afspeellijsten wanneer je terug wordt gezet naar Free. 3) Wanneer je het opzegt krijg je een automatische bevestiging. Hier staat in dat je jouw abonnement hebt aangepast. Ik kan dit ook voor je in orde maken. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Beste Marina,
Hartelijk dank voor je snelle reactie.
Als ik Spotify in de app uitvink staat er bij dat deze wijziging pas vanaf 1 december ingaat.
Als jij het per direct kunt uitzetten
mag je dat wel voor me doen, ik heb mijn gegevens toegevoegd in het profiel.
Als het per direct wordt stopgezet betaal ik dan deze maand naar rato?
Nogmaals bedankt!

Mvg, Lotte
Reputatie 7
Badge +19
Ik kom erachter dat ik mij vergis Lotte 😞 Je account wordt inderdaad de volgende factuurperiode pas stopgezet. Begin december wordt jouw account dus omgezet naar Spotify Free. Ik heb de aanvraag voor deze wijziging alvast voor je aangevraagd. Excuses voor de verwarring.
Geen probleem Marina, ik heb de bevestiging inmiddels ontvangen.
Dankjewel!

Mvg, Lotte

Reageer