Beantwoord

Spotify Premium overgezet naar Free account na contractverlenging mobiel


Spotify premium is teruggezet naar free na contractverlenging KPN mobiel
Admin: titel aangepast i.v.m. de vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 22 september 2018, 12:18

Hallo Sagitar, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt 🙂 Wat onhandig dat je Spotify Premium account na de contractverlenging is uitgezet. Omdat er voor de contracten mobiel van 1 jaar of langer geleden andere voorwaarden gelden voor het Spotify abonnement wordt deze automatisch met een verlenging uitgeschakeld. Je kunt opnieuw tijdens je verlengaanvraag de extra optie: Spotify voor 8,99 p/mnd aanzetten. Uiteraard is dat achteraf ook mogelijk! Je kunt zelf via MijnKPN je opnieuw aanmelden voor Spotify Premium. Heb je nog vragen? Laat het hier weten 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Sagitar, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt 🙂 Wat onhandig dat je Spotify Premium account na de contractverlenging is uitgezet. Omdat er voor de contracten mobiel van 1 jaar of langer geleden andere voorwaarden gelden voor het Spotify abonnement wordt deze automatisch met een verlenging uitgeschakeld. Je kunt opnieuw tijdens je verlengaanvraag de extra optie: Spotify voor 8,99 p/mnd aanzetten. Uiteraard is dat achteraf ook mogelijk! Je kunt zelf via MijnKPN je opnieuw aanmelden voor Spotify Premium. Heb je nog vragen? Laat het hier weten 🙂

Reageer