Beantwoord

Spotify premium overzetten naar ander account

  • 23 februari 2014
  • 7 reacties
  • 24837 keer bekeken

Beste KPN,

Mijn vraag gaat over het gratis premium account van spotify wat bij het abonnement zit dat wij hier in huis hebben. Mijn vader heeft een account aangemaakt met het premium account van KPN, het is alleen zo dat hij nooit naar muziek luistert en aangezien iemand anders in huis de hele dag naar spotify luistert zouden we het premium account van kpn graag willen overzetten naar een ander bestaand account. Nu is mijn vraag dus, is dit mogelijk om dit nog terug te draaien, en als dat mogelijk is hoe moeten we dit aanpakken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Nienke

icon

Beste antwoord door Erik_ 28 april 2016, 20:57

Hey Argus, welkom! Leuk dat je je zo betrokken voelt om hier een antwoord op te geven. Het topic waarop je reageer is ruim twee jaar oud. In die tijd is er het een en ander veranderd. Als je wat andere Spotify topics op het forum bekijkt zul je zien dat we vanuit KPN veel dingen voor onze klanten kunnen doen als het om Spotify gaat. Niet alles, maar wat wij niet kunnen, kunnen ze bij Spotify dan alsnog vaak regelen. Zo komen we er samen altijd wel uit :)

Heb je verder nog een vraag waar ik je mee kan helpen?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Welkom Nienkos,

er zijn twee mogelijkheden, als je vader een facebook account heeft gekoppeld, moet deze eerst verwijderd worden, dat doe je als volgt.

1) vraag je vader wat zijn emailadres/gebruikersnaam is voor spotify

https://www.spotify.com/nl/account/overview/

2) vervolgens moet je vader een device wachtwoord in stellen via:

https://www.spotify.com/nl/account/set-device-password/

3) zodra hij dat mailtje binnen heeft, kun je hem opdracht geven om zijn facebook te ontkoppelen van spotify via:

https://www.facebook.com/settings?tab=applications

je kan dan nog altijd inloggen onder zijn emailadres/gebruikersnaam(meestal een nummer) en het WW.

krijg je geen ww mailtje vraag het dan opnieuw aan via:

https://www.spotify.com/nl/password-reset/

4 log eerst in op facebook, eenmaal ingelogd kun je inloggen op spotify en je account koppelen om je eigen email adres in te stellen.

https://www.spotify.com/nl/account/social/facebook/

Bedankt voor de reactie, maar mijn vader heeft geen facebook gekoppeld aan dit spotify account. Dus dit is dan waarschijnlijk niet de oplossing voor het probleem. Maar bedankt voor de hulp!

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Nienkos,

KPN regelt in feite alleen dat er een seintje naar Spotify gaat die vervolgens jou een code stuurt om Spotify te kunnen gebruiken. Ik durf niet te zeggen of het mogelijk is om van account te veranderen.

Ik wil je vragen om hier eens te kijken of jouw vraag er bij staat (engels) en eventueel daar je vraag te stellen.

Met vriendelijke groet,

Marco

Reputatie 7
Badge +8
als er geen facebook is gekoppelt, heeft je vader de inloggegevens die kun je gewoon overnemen. je vader kan ook spotify premium opzeggen, na 30 dagen mag je nieuwe activatiecode bij kpn klantenservice aanvragen om je eigen spotify account mee up te graden.

ah oke, dan gaan we dat doet, super bedankt voor je reactie! 

_Marco_ schreef op 24 feb '14 om 14:55uHallo Nienkos,

KPN regelt in feite alleen dat er een seintje naar Spotify gaat die vervolgens jou een code stuurt om Spotify te kunnen gebruiken. Ik durf niet te zeggen of het mogelijk is om van account te veranderen.

Ik wil je vragen om hier eens te kijken of jouw vraag er bij staat (engels) en eventueel daar je vraag te stellen.

Met vriendelijke groet,

Marco

 
Uhm, webcare is toch even voor de klant uitzoeken hoe een aangeboden service verzilverd kan worden? Leuk gratis spotify maar als je je bestaande account niet kan overzetten en je playlists kwijtraakt niet zo handig. Je kan als KPN het probleem naar de klant en spotify verleggen, maar als webcare (care = zorg) ook even je klanten vertellen hoe ze kunnen switchen, en als dat gedoe is, met je zakenpartner spotify eens kijken hoe je dat gaat cheffen voor de consument.... "Ik wil je vragen" oftewel "I don't webcare, zoek het zelf maar uit." 

Reputatie 7
Badge +27
Hey Argus, welkom! Leuk dat je je zo betrokken voelt om hier een antwoord op te geven. Het topic waarop je reageer is ruim twee jaar oud. In die tijd is er het een en ander veranderd. Als je wat andere Spotify topics op het forum bekijkt zul je zien dat we vanuit KPN veel dingen voor onze klanten kunnen doen als het om Spotify gaat. Niet alles, maar wat wij niet kunnen, kunnen ze bij Spotify dan alsnog vaak regelen. Zo komen we er samen altijd wel uit :)

Heb je verder nog een vraag waar ik je mee kan helpen?

Reageer